Bang 20 weken echo

A

Anoniem

Guest
Hallo aanstaande moeders..

Ben nu 16wk en 4dg zwanger binnenkort 20 weken echo maar ik ben zo verschrikkelijk bang je word natuurlijk met je neus op de feiten gedrukt!
Voor mijn gevoel is alles in orde maar het kan ook zwaar tegenvallen ..laatst bij de verlos was alles goed..
14 weken echo was ook helemaal toppie ..maar tog zo bang ..?

HELPPPPPPPPPP!!!

Liefs van ons

'Hallo!

Ik zou  me niet zo druk maken hoor. ik heb  volgende week  mijn 20 weken echo en kijk er alleen maar met veel plezier naar uit.. de VK kan ook voelen of je baarmoeder goed groeit en zolang zij zegt dat alles goed voelt zal dat tog wel :)

Ik weet wel wat je doormaakt hoor, ik ben ook heel erg bang gwst voor alles en toen heb ik maar besloten een angelsound te kopen..eenmalige uitgave maar je hebt er zooooveel profijt van! helpt mij lekker uit de zenuwen :) ik voel de baby nu wel schoppen dus hoef niet meer elke dag te luisteren maar als ik denk: zal ie het nog wel goed doen daarbinnen dan luister ik even en dat stelt toch ook wel weer een beetje gerust!

X angela

19 wkn

Bedankt voor je snelle reactie..

Ik weet ook wel dat alles goed is met de bby en ik voel hem vaak genoeg schoppen maar ik bedoel meer dat het niet helemaal gezond is!
Daar ben ik heel bang voor..

Ik ben ook wel super blij om me kind weer te zien want hij/zij is nu namelijk veeeeel en veeeeeeeeeeeel groter hahahah en me buik ook en heb ook een dokter hier op kantoor en ga ik ook af en toe langs dan kijkt ie alles even na hihih en hij zegt ook dat ik me niet druk moet maken maar goed..
Makkelijker gezegd dan gedaan ..!

Hoe heb jij dit opgelost ..? En wanneer ben je uitgerekent? Wil je weten wat het word..?

Liefs van ons

niet bang zijn, joh! De kans dat alles goed is, is veel groter dan dat er iets mis is. Ik vond het zelf een hele mooie ervaring en heb van te voren ook geen minuut getwijfeld. Geniet ervan...

http://

ik vond hem ook eng hoor, bij alle twee mijn kinderen. Het is gewoon de onzekerheid en die hoort er gewoon bij. Het zal vast wel allemaal goed zijn en dan kom je een paar dagen niet meer van je wolk af :)

Ja jullie hebben gelijk hoor..! De kans is klein dat er iets mis is maar tog het is de onzekerheid en tog ook wel weer heeeeeeeeeeeeeel blij dat ik me kind weer ga zien!
Ik ga der ook echt van genieten hoor..

Ben blij dat ik niet de enige ben met deze onzekerheid...maar verder gaat alles goed met me ..en met jullie oook tog..? hoever zijn jullie precies..

Liefs van ons

Hoi hoi,

Ik had het ook toen ik mijn 20 echo nog moest krijgen ik was weken daarvoor al heel erg zenuwachtig haalde van alles in mijn hoofd. Ik denk dat dat een moeder gevoel is ik weet het niet. Toen eenmaal de dag daar was dat we mochten gaan waren de zenuwen weg en kregen we een heerlijk manneke te zien die zich druk aan het vermaken was in de buik heel mooi om te zien en alles was perfect.

Ik zou zeggen hou je hoofd koel en ga lekker van je echo genieten.

Liefs Fruit Girl

Je hoéft die echo niet te laten doen hoor.
Ik heb er bewust voor gekozen om hem niet te laten doen.
Ik wilde niet weten als er iets mis was, want ze kunnen dan vaak  toch niet met 100% zekerheid zeggen wat het is. Gevolg; een heel onzeker verloop van je verdere zwangerschap.
Sil

Terug
Bovenaan