Bang 20 weken echo

Hoi Zoraida,

Ik heb mijn echo over twee weken (hier in Almere doen ze een 21w echo)
Kan niet zeggen dat ik echt nerveus ben, doe de echo ook meer voor het leuke en de foto's!
En mochten ze toch iets vinden, dan zie ik dat dan wel weer! Ik ben zelf heel erg van go with the flow, deal met de dingen wanneer ze op je pad komen, het heeft toch geen zin om je er van te voren al druk over te maken!

Misschien helpt het ook dat ik ook wanneer er iets mis zou zijn het kindje gewoon zal laten komen, zoals ik al zei, dan deal ik er dan wel mee! (makkelijk he zo'n levens visie!?)

(terwijl ik dit zo heel stoer zit op te schrijven bedenk ik me wel hoe zenuwachtig ik was bij mijn zoontje, maar toen had ik aan het begin van mn zwangerschap toen ik het nog niet wist nogal wat verkeerde dingen gedaan... hierdoor mocht ik ook voor 5 echo's komen ipv 2, dus heel vaak zenuwen!!)

Liefs Nika

ik denk dat als ik die 20 weken echo niet had laten doen ik nog onzekerder geweest was, in mijn geval was bij alle twee mijn kinderen alles goed dus dat is dan wel makkelijk praten.

Ik ben bijna 28 weken nu.

quote: Zoraida reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 14:19:48'));

Bedankt voor je snelle reactie..

Ik weet ook wel dat alles goed is met de bby en ik voel hem vaak genoeg schoppen maar ik bedoel meer dat het niet helemaal gezond is!
Daar ben ik heel bang voor..

Ik ben ook wel super blij om me kind weer te zien want hij/zij is nu namelijk veeeeel en veeeeeeeeeeeel groter hahahah en me buik ook en heb ook een dokter hier op kantoor en ga ik ook af en toe langs dan kijkt ie alles even na hihih en hij zegt ook dat ik me niet druk moet maken maar goed..
Makkelijker gezegd dan gedaan ..!

Hoe heb jij dit opgelost ..? En wanneer ben je uitgerekent? Wil je weten wat het word..?

Liefs van ons

Heey!! sorry van de late reactie nu maar ging de pc opnieuw installeren vant weekend dus hier ben ik weer :p Ik ben 16 november uitgerekend en ik wil wel weten wat het wordt maar mijn vriend niet haha!
En hoe ik dat heb opgelost? door die angelsound te kopen :p Mijn vriend werd ook gek van mijn gezeur of alles nog wel goed was dus ben blij dat ik dat ding heb gekocht.. alleen de baby vind dat apparaat niet zo leuk want elke keer als ik hem erop zet krijg ik een trap hahaha...nu al een eigen willetje ;)

hahahahah wat grappig ...dus hij heeft er geen zin in ..

soooo 16 november nou we gaan alweer bijna bevallen de tijd gaat zo snel ..het is te kort om ervan te kunnen genieten ..
hoe gaat alles tot nu toe met je zwangerschap?

ben benieuwd wat het word...laat je het me weten ik heb over 3 weken een echo als het goed is volgende week afspraak met me verlos en dan gaat ze eeen afspraak voor me 20 weken echo maken echt spannend...!
is dit ook je eerste kind?

Liefs 17 wk en 1dg

quote: Zoraida reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2007 11:44:13'));

hahahahah wat grappig ...dus hij heeft er geen zin in ..

soooo 16 november nou we gaan alweer bijna bevallen de tijd gaat zo snel ..het is te kort om ervan te kunnen genieten ..
hoe gaat alles tot nu toe met je zwangerschap?

ben benieuwd wat het word...laat je het me weten ik heb over 3 weken een echo als het goed is volgende week afspraak met me verlos en dan gaat ze eeen afspraak voor me 20 weken echo maken echt spannend...!
is dit ook je eerste kind?

Liefs 17 wk en 1dg

ja dit is ook mijn eerste ja :) las ook dat jij een doptone hebt gekocht.. gaat jouw baby niej schoppen dan? mijn buik komt echt een heeeel stuk omhoog..lijkt wel of hij kwaad wordt hahaha...
en de tijd gaat indd snel maar vind het wel erg spannend dus mag van mij wel november zijn al :p hoe oud ben je eigenlijk? ik ben 21... was niet de planning maar wel welkom..waren al gesettled dus alles is goed gekomen..,.hadden een kamer over en die is inmiddels al omgetoverd als kinderkamer :)

x angela

He angelaatje..

hahahahah dat vind de kleine het niet leuk neee als hij heel de tijd aan het trappen is..de van mij blijft gewoon rustig liggen hoor echt een slaapkoppie net voelde ik hem wel schoppen word ook steeds harder echt funny!! 21 jaar ook nog lekker jong..

ik ben ook 21 jaar en was ook niet gepland maar wel gewenst ..woon ook al op mezelf al een jaartje en ga al 3 jaar met me vriend dus waarom zouden we het weghalen? SLAAT NERGENS OP hoor ....moet je maar niet seksen hahah

lekker hoor dat je een 3 kamerwoning heb ik heb een 2 kamer woning en ben echt op zoek naar een 4 kamerwoning want ja ik wil ook een aparte bbby kamer..maar goed alles op zijn tijd ik reageer wel al ..

jij hebt ook al alle spullen gehaald...ik ook hoor toen ik 10 weken was hahaha nu wachten totdat het geleverd word!! kan nie wachten ..

bijna 20 weken de tijd gaat echt snel ben 2 dec uitgerekent!\

Liefs van ons

quote: Zoraida reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2007 15:52:37'));

He angelaatje..

hahahahah dat vind de kleine het niet leuk neee als hij heel de tijd aan het trappen is..de van mij blijft gewoon rustig liggen hoor echt een slaapkoppie net voelde ik hem wel schoppen word ook steeds harder echt funny!! 21 jaar ook nog lekker jong..

ik ben ook 21 jaar en was ook niet gepland maar wel gewenst ..woon ook al op mezelf al een jaartje en ga al 3 jaar met me vriend dus waarom zouden we het weghalen? SLAAT NERGENS OP hoor ....moet je maar niet seksen hahah

lekker hoor dat je een 3 kamerwoning heb ik heb een 2 kamer woning en ben echt op zoek naar een 4 kamerwoning want ja ik wil ook een aparte bbby kamer..maar goed alles op zijn tijd ik reageer wel al ..

jij hebt ook al alle spullen gehaald...ik ook hoor toen ik 10 weken was hahaha nu wachten totdat het geleverd word!! kan nie wachten ..

bijna 20 weken de tijd gaat echt snel ben 2 dec uitgerekent!\

Liefs van ons

hahaha ja moet je idd maar niet sexen :p als je me toe wilt voegen op msn mag dat trouwens hor ;) angelaatje_1985@hotmail.com

jij bent dus ook al lekker gesettled :) is wel fijn he..zkr als het zo onverwacht is!
maar miss tot op msn..praat wel leuker haha
wel toevallig dat je ook 21 bent :) ik ben 4 dec jarig dus als ukkie geboren is ben ik alweer bijna 22 :p

Heeee meid ik heb je toegevoegd...

die van mij is chislainesantos@hotmail.com voor het geval ik het verkeerd heb gedaan ..hihih ben net een half uur thuis van werk ...deze week een lange week werk normaal elke dag tot 14.00 maar omdat er iemand met vakantie is werk ik tot 17.00 pffff ben nu al moe en moet nog 4 dagen..

liefs spreek je gauw op msn

Terug
Bovenaan