bang,blij ongeloof

hallo meiden
ik heb in april 2011 een curetage gehad met 12 weken
met de 9 weken echo bleek dat het hartje niet meer klopte helaas...
iedereen om me heen was of werd zwanger en ik had zo'n verdriet en dat heeft heel lang aangehouden en soms nog...wat doet dat veel met een vrouw zeg.
het kindje was ook zo erg gewenst wij hebbben al 2 kindjes waaronder 1 van ons samen.
het zwanger worden lukt me maar niet ik heb van alles gedaan...tempen,ziekenhuisbezoeken in jan heb ik me eileiders schoon laten spuiten.
en in mei dit jaar mocht ik een nieuwe afspraak maken en dan zou ik het iui trajeckt in gaan.
MAAR!! ik heb dinsdag 20 maart positief getest!!
blij en bang tegelijk...gelijk mijn man gebled op zijn werk en bij mijn man ook blijdschap maar ook angst
ik kan gewoon niet echt blij zijn ik ben zo bang en maak mezelf gek ik denk steeds het zit toch weer niet goed...ook niet positief.
we mogen 11 april naar het ziekenhuis voor een eerste echo om 8:30 uur wederom spannend maar zien we er ook tegen op zal het hartje nu kloppen???
ik weet het we moeten positief blijven,,,en we zien het wel 11 april...maar jah dat is best moeilijk...
dames als jullie willen reageren gewoon lekker doen
ik ben zoals het er nu uit ziet 28 nov uitgerekend.

fijne dag geniet van de zon.
groetjes
 
Wat spannend voor je zeg!
Ik heb ook een miskraam gehad heel vroeg al. Bij 4 weken ongeveer.
Ben nu weer zwanger 6+1. Ben aan de ene kant heel blij maar aan de andere kant niet. Vorige keer voelde het alcniet goed. Terwijl de artsen zeiden dat er niks aan de hand was en wilde maar steeds geen echo maken. Pas toen het bloed er uit kwam en ik erg duizelig was wilde ze een echo maken. En jahoor ik had gelijk. Tot vijf keer toe zeiden ze dat er niks aan de hand was en kreeg nu eindelijk gelijk. Heb er heel erg veel verdriet van gehad.
Maar nu voelt het goed. En krijg nu zelfs al een buikje. Buiten de eet buien nog geen kwaaltjes.

Succes met je zwangerschap! En gefeliciteerd trouwens!
 
Gefeliciteerd!

Ik heb ook een mk gehad.. met 6 weken.. dus weet helaas ook hoe je je voelt. Je wilt blij zijn maar kan het moeilijk geloven.. meid probeer er echt van te genieten en probeer positief te denken.. hoe moeilijk ook. Ik ben nu 8+3 en heb met 7+1 een kloppend hartje gezien! Super blij maar ik weet ook dat dat geen garantie is, en blijf me toch ook wel zorgen maken of hij met de volgende echo ook nog klopt.. maar er zit en tijdens het zwanger worden en tijdens de zwangerschap niks anders op dan wachten... ik ga voor je duimen!

Liefs
 
Allereerst gefeliciteerd!
Ik heb afgelopen vrijdag ook een positieve test gehad en zit een beetje in het zelfde schuitje.... Wij zijn nu 2,5 jaar bezig voor onze 1e, maar helaas 4 miskramen gehad in die periode, waarvan 1 buitenbaarmoedelijk. 1 juni 2011 was de laatste keer (missed abortion, dus currettage). Nu dus weer zwanger, maar kan nog niet écht blij zijn of genieten.... Eerst maar de echo afwachten! Verder geen kwaaltjes, beetje gevoelige (.)(.), maar ook dat valt erg mee! Succes, hopelijk gaat t dit keer goed!
 
zoo ik weet hoe je je voelt!! Hier al 4 miskramen gehad!! In het afgelopen jaar al 3!!! Gelukkig al wel 2 mooie meiden!!

Hoe moeilijk ook geniet!!!
 
goedenmorgen dames
in de eerste plaats dank jullie wel voor het reageren heel erg leuk en gezellig hopelijk houden we het vol...
meiden jullie ook van harte gefeliciteerd...en ook al hebben we een niet zo fijne achtergrond kwa zwangerschap we gaan idd maar proberen positief te blijven....
ik heb niet zo veel kwaaltjes soms voel ik me borsten wat gespannen voelen ze dan
ik ben wel al 3 ochtenden heeel vroeg wakker zo rond half 5 en dan heb ik een honger!!!maar kan dan niet eten....
gisteren hebben we het onze schoonzus en broer verteld ze leefde zo met ons mee toen het de vorige zwangerschap niet goed ging....en wat waren ze blij dat er nu na 11 maanden ziekenhuis in en uit er toch een weer een wonder komt...
dames geniet van de zon....nu kan het nog straks met onze dikke buiken in de zon is hetveel te warm
een hele fijne dag en ik hoop dat we elkaar hier op de hoogte blijven houden om te zien hoe het met elkaar gaat ....
groetjes!!
 
Terug
Bovenaan