bang,blij ongeloof

Gefeliciteerd met de zwangerschap.
Zo te lezen super gewenst maar dan steekt nu die vervelende onzekerheid op, herkenbaar.
Je weet dat je geduld moet hebben maar dat is zo moeilijk omdat de wens zo groot is.
Samen komen we er wel doorheen en hopelijk zitten we over een paar weken saampjes op die roze wolk.
Lieve groet
 
hoi blondie75
ja dat is 1 ding wat zeker is de baby is super graag gewenst...
kan nog steeds niet geloven dat ik hier mag typen...
jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
ja idd geduld...we kunnen niks anders eerst elke maand geduld......is het nu raak!!!!
nu geduld om te kijken of alles goed is....
ach het komtr vast goed met ons...
en ik zie je snel op de roze wolk...
waneer mag jij voor een echo? en wat is je uitgerekende data??

groetjes doei doei
 
Ik ben een weekje eerder uitgerekend, dus op de 21e. Ik heb maandag echo om te zien of alles op de juiste plek zit en maandag de 2e of het hartje klopt.
Erg spannend dus!
En deal, zie ik je graag op die roze wolk, je weet wel die ene...
Groetjes
 
hoi tamara luijten
pfff idd dat is iets van zwnagere vrouwen denk ik een zesde zintuig je weet/voelt gewoon dat er iets niet klopt...ik was wel zwanger maar voelde me niet zo ik verloor geen bloed.onderweg naar de vk zei ik al tegen mijn man ik weet eigelijk niet waarom we naar de vk gaan....nou het was dus mis ik wist het onbewust.
nou heb ik wel een beter gevoel.gelukkig.
renatte 1987 ik ga zeker ook heel hard voor jou duimen...en wat fijn dat je al een kloppend hartje heb gezien ja meid het blijft spannend tot 13 weken denk ik misschien dat we daarna echt mogen /kunnen genieten....
c9451 hartelijk gefeliciteerd meid hopelijk kan je straks ook een mooi kloppend hartje zien en wordt jullie droom ook waarheid...
voor de rest hoe is het nu met iedereen?
vertellen jullie het mensen al in je omgeving??? wij hebben het 2 mensen verteld voor de rest hebben we er nog geen behoefte aan om het te vertellen
natuurlijk wil je het eigelijk van de daken schreeuwen en op je voorhoofd schrijven IK BEN ZWANGER!!!maar dat komt nog wel het heeft ook wel wat om het nog even voorjezelf te houden..
fijne dag meiden geniet van de zondag hij duurt een uurtje korter!! ; )
 
Terug
Bovenaan