Bang dat de bevalling weer niet uit zichzelf start

Hoi meiden,

Ik ben nu 22 weken zwanger van mijn tweede kindje en ben bij de eerste met 42 weken ingeleid. Toen ik overtijd liep heb ik vanalles geprobeerd om het op gang te laten komen, van km’s lange wandelingen tot aan het stimuleren van je tepels, alles wat je maar erover kan vinden heb ik geprobeerd. Helaas werkte helemaal niets! Ergens ben ik bang dat ik niet uit mezelf kan bevallen en dat ik straks weer ingeleid moet gaan worden. Zijn er hier meiden die bij de eerste ingeleid zijn en waarbij het bij de tweede wel natuurlijk begon?

Liefs Yvonne

Rot hè dat je lichaam het niet vanzelf op gang brengt… Ik heb dus ook niet het gewenste antwoord op je vraag. Ook ik heb tot 3 keer toe alles geprobeerd, maar helaas ben ik 3 keer ingeleid. De laatste keer had ik er ook zo de balen van dat ik eerst om een ruggenprik gevraagd heb voordat mijn vliezen gebroken zijn, en de pomp aangezet is. Ik wilde zo graag dat het gewoon thuis zou beginnen.

Maar ik hoop met je mee dat je nu toch wel geluk mag hebben, en niet hoeft te worden ingeleid

Serieuze vraag, is er iets mis met ingeleid worden? Waarom wil je dat liever niet?
Oprechte vraag he, ik heb namelijk geen idee

[quote quote=10536981]Rot hè dat je lichaam het niet vanzelf op gang brengt… Ik heb dus ook niet het gewenste antwoord op je vraag. Ook ik heb tot 3 keer toe alles geprobeerd, maar helaas ben ik 3 keer ingeleid. De laatste keer had ik er ook zo de balen van dat ik eerst om een ruggenprik gevraagd heb voordat mijn vliezen gebroken zijn, en de pomp aangezet is. Ik wilde zo graag dat het gewoon thuis zou beginnen.

Maar ik hoop met je mee dat je nu toch wel geluk mag hebben, en niet hoeft te worden ingeleid[/quote]Jeetje, wat vind ik dat erg voor je dat het alle drie de keren niet uit zichzelf is begonnen! I feel you! Ik vraag me soms af waar dat dan aan ligt, of je misschien een bepaald stofje mist dat de bevalling in gang zet ??‍♀️

Hopelijk gaat dat bij mij niet gebeuren maarja dat heb je helaas niet in de hand

Er is in principe niets mis met ingeleid worden, het is alleen zo plastisch. Je vliezen worden doorgeprikt en je wordt aan de weeënopwekkers gezet. Je weet dat het vanaf week 37 in principe kan gebeuren en dat je dan met 42 weken nog steeds zwanger rondloopt.. Ik hoop heel stiekem dat het gewoon natuurlijk uit zichzelf begint maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

[quote quote=10536995]De eerste keer ben ik ingeleid met 42 weken, de tweede keer begon de bevalling vanzelf.[/quote]Aah wat fijn! Hoeveel weken was je toen zwanger?

Terug
Bovenaan