Bang dat het nooit meer zal gaan lukken

Hi Kim,

Vervelend he, dat eeuwige afvragen wat je nog beter kunt doen.
Ik ben niet 'overgewichtig' dus dat kan de reden niet zijn. Bij ons is het het laatste onderzoek, als ze niets gevonden hebben. Standaard. Nou ja er zullen wel verschillende ideeen over zijn in verschillende ziekenhuizen dan. Ik begreep wel dat als er evt. kleine verklevingen zijn, een HSG een positieve uitwerking kan hebben en dat daardoor je kans op zwangerschap in dat geval dus verhoogd wordt.
Maar met een kijkoperatie kunnen ze dat denk ik ook zien en oplossen. Tenminste dat begreep ik wel van andere forumlezeressen. Dus misschien dat ze daarom de HSG laten voor wat het is?

Ik ben 1 x (van de 15 tot nu toe) idd.ook eerst heel licht ongi geworden, terwijl het normaal gelijk raak is. Maar toch ongi geworden. Ik weet niet wat het was.... Maar ik hoop natuurlijk wat anders voor je!!!

gr.
Wenser

He Kim,

ja dat is inderdaad erg frustrerend.....mijn gevoel zei namelijk na de curretage dat er iets niet goed zat....maar ja dan moet je van de huisarts toch eerst moeder natuur de kans geven, nou ja ook wel logisch....gelukkig greep huisarts wel meteen in toen ik verschrikkelijk pijnlijke ongi's kreeg en toen ben ik meteen bij gyn geweest. Tijdens een hysteroscopie zijn toen 2 verklevingen weggehaald en dat was dus het hele euvel waarom het niet meer wilde lukken na de curretage, tja als de weg naar de baarmoeder dicht zit wordt je natuurlijk nooit zwanger!!

Ben nu ongi omdat ik abrupt gestopt ben met de pil (werd er zooo beroerd van)....dus over 2 weken hopelijk een mooi ei en dan gaan we het weer proberen! T blijft spannend, maar ik wil me niet alleen meer op zwanger raken focussen, want hoe meer je dit doet hoe groter het verdriet elke maand...op dit moment voel ik me erg positief dus hoop dat ik dat een paar maandjes kan volhouden!

Je bent aan t twijfelen over je ongi schreef je....op welke dag zit je en wanneer zou je NOD zijn dan??
Toen ik vorig jaar zwanger was baalde ik in eerste instantie omdat ik dacht op zondag al ongi te zijn geworden (NOD had ik dinsdag erna)....maaaar t zette niet door af en toe een drupje dat was t.....dus donderdags op internet gaan zoeken, toen vond ik innestelingsbloeding...geen idee wat t was...maar kreeg t ineens wel erg warm....dus tesjte gedaan en ja hoor er verscheen een lichte streep....volgende dag weer getest weer een lichte streep, die overtuigde me niet, dus clearblue gehaald en een heel donker blauwe plus!! maar ja....dat werd dus een miskraam...
Ben erg benieuwd of je al overtijd bent??

gr Yosha

hoi yosha

mijn ongi is doorgebroken dus de twijfel of het misschien toch raak kan zijn is helemaal voorbij. ik ga 27 mei alles goed navragen bij de gyn en ook vragen waarom er bij andere ziekenhuizen wel meteen bepaalde onderzoeken worden gedaan en hier niet. ook over mijn ongi want dat is niet meer te houden. moet om het uur mijn tampon verwisselen want dan anders loopt het door, de pijn lijkt met de maand erger te worden. eigenlijk zou ik het liefst vandaag in bed hebben gelegen omdat functioneren lastig word.

succes meiden groetjes kim

Terug
Bovenaan