<p>Hallo dames, ik zit met een dilemma. Ik heb de laatste tijd onveilige seks gehad met mijn vriend. Ik was dan ook bang dat ik zwanger was. Tot dat ik in mijn stopweek (wel 1 dag eerder dan verwacht) ongesteld werd. Het begon met bruinig bloed en daarna vollop bloed en het einigde weer met bruin. Zo duurde het ongeveer 4 dagen net als mijn normale stopweken. Maar toch heb ik heel veel buikpijn in mijn onderbuik en is hij voor mij gevoel eeen beetje opgezwollen. Ik heb ook af en toe grammel in mijn maag, ook heb ik voor mijn idee een verstopping. Tenzij ik laxeer middelen in neem en heb aambeien. Ook heb ik last van oprispingen en als ik wil persen op de wc krijg ik een flike bonkende hoofdpijn. Af en toe heb ik een beetje hoofdpijn en soms heel klein beetje misselijk. Maar niet heel erg ofz en heb last van mijn onder rug. En heb krampen onderin mn buik. Ik heb geen innesteling gehad, ook slik ik nogsteeds door met de pil en heb in die 2 maanden onveilige seks geen pil vergeten. Maar in de maand ervoor wel. Ik ben zelf bang dat ik zwanger ben en dat mijn ouders erachter komen. Ik durf geen zwangerschaps test te halen. Kunnen jullje mij advies geven alsjebliefd! Groetjes anoniem</p>