Bang dat ik zwanger ben

<p>Hallo dames, ik zit met een dilemma. Ik heb de laatste tijd onveilige seks gehad met mijn vriend. Ik was dan ook bang dat ik zwanger was. Tot dat ik in mijn stopweek (wel 1 dag eerder dan verwacht) ongesteld werd. Het begon met bruinig bloed en daarna vollop bloed en het einigde weer met bruin. Zo duurde het ongeveer 4 dagen net als mijn normale stopweken.  Maar toch heb ik heel veel buikpijn in mijn onderbuik en is hij voor mij gevoel eeen beetje opgezwollen. Ik heb ook af en toe grammel in mijn maag, ook heb ik voor mijn idee een verstopping. Tenzij ik laxeer middelen in neem en heb aambeien. Ook heb ik last van oprispingen en als ik wil persen op de wc krijg ik een flike bonkende hoofdpijn. Af en toe heb ik een beetje hoofdpijn en soms heel klein beetje misselijk. Maar niet heel erg ofz en heb last van mijn onder rug. En heb krampen onderin mn buik. Ik heb geen innesteling gehad, ook slik ik nogsteeds door met de pil en heb in die 2 maanden onveilige seks geen pil vergeten. Maar in de maand ervoor wel. Ik ben zelf bang dat ik zwanger ben en dat mijn ouders erachter komen. Ik durf geen zwangerschaps test te halen. Kunnen jullje mij advies geven alsjebliefd!   Groetjes anoniem</p>
 
Als je het zeker wil weten kan je het beste toch een test halen. Of een afspraak maken bij de dokter en daar een test doen. Daar hebben ze ook beroepsgeheim dus mogen ze t niet tegen je ouders zeggen. Succes
 
Zonder test is het heel lastig om te weten of je zwanger bent. 
De ene heeft veel symptomen de ander heeft er geen en toch kunnen ze allemaal pas met zekerheid zeggen dat ze zwanger zijn of niet na dat ze een test gedaan hebben. 
Ik kan me voorstellen dat je het eng vind om te testen maar het geeft je binnen enkele minuten direct een uitslag en bij de action heb je 2 testen voor €2 of €3 en bij kruidvat en etos krijg je ze ook voor €5. Ook mijn advies is om te testen en hoe sneller hoe beter nu maak je je misschien onnodig druk.
succes!
 
Tja, je zal toch moeten testen om erachter te komen. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk als je meerdere dagen achter elkaar gevloeid hebt, denk dat je lichaam en mind je voor de gek houden. Hoe meer je eraan denkt en ermee bezig bent, kan je lichaam je laten denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is
 
Dat het in mijn hoofd zat zei mijn vriend ook al. Maar alsnog vertrouw ik het niet en hoe meer ik het opzoek, hoe meer ik eraan moet denken. En hoe meer ik ga letten op de symptomen
Ik wil wel een action test halen maar weer niet of die 100% betrouwbaar is.
Ik moet over 7 dagen ongeveer weer ongesteld worden.
Zal ik dat afwachten of toch een test proberen?
 
Gewoon naar action gaan en tests halen. Die zijn net zo betrouwbaar. Je kunt overal testen waar je maar wilt, maar met ochtendurine is wel het meest betrouwbaar. Zou meteen testen, je hoeft niet te wachten tot je menstruatie. 
 
De kans dat je zwanger bent, lijkt me opzich klein als ik je verhaal zo lees. Maar inderdaad: voor je eigen gerustheid gewoon even een action testje halen en gelijk even proberen ('s ochtends is idd het beste). Het feit dat je zo bang bent dat je zwanger bent, kan ook allerlei symptomen triggeren. Hormonen doen rare dingen met je lichaam xD Succes! Komt vast goed.
 
Terug
Bovenaan