Bang dat ik zwanger ben

Er zijn verder weinig adviezen te geven denk ik zo.. gewoon testen! Is niet moeilijk en je bent in 1 klap van die onzekerheid af. Je wilt/moet het uiteindelijk toch weten, niet? ;) Nu ben je er al dagen over aan het nadenken terwijl je het al had kunnen weten.
Hoe oud ben je en hoe lang ben je al met je vriend samen? Is je vriend blij als er een kindje zou komen?
 
Ik ben zelf 17 jaar oud  en mijn vriend ook, we zijn dan ook een jaar en 3 maanden samen. En eigenlijk zitten we echt niet te wachten op n kind.
Daarnaast heb ik nogsteeds niet getest omdat ik het gewoon niet durf. Ik heb gosteren mijn laaste pil gehad en zit nu in mijn stopweek. Ik zou dus dan ook zaterdag ongesteld moeten worden, en daar wil ik eigenlijk misschien wel op wachten.
Ik heb ook echt n vaag gevoel in mn onderbuik , rechts en links bovenin onder mn ribben. Ook heb ik last van mijn rug watonder in mijn rug zit en hoger tussen mn ribben. Ook straalt het door naar mijn been.
Ik ben niet echt misselijk en heb ook geen hoofdpijn maar ben wel heel veel en snel moe. En mn buik voelt gewoon raar ik heb last van oprispingen. Tenzij ik iberogast inneem dan voel ik het ongeveer maar nogsteeds n vaag gevoel.
 
Het kan ook Zijn dat je nu van alles voelt wat er eigenlijk niet is omdat je je zo druk maakt.
gewoon een test kopen en testen, die testen zijn echt wel betrouwbaar als je ze juist uitvoert. 
 
Het haalt niet uit om te wachten tot je zaterdag ongesteld wordt. Met de pil word je namelijk altijd ongesteld en dat is geen echte menstruatie. De stoffen die in de pil zitten, zorgen ervoor dat je lichaam afvalstoffen gaat afgeven. Dus dan kan het zijn dat je zaterdag gewoon ongesteld wordt, door de pil, maar je toch zwanger bent. Ik acht de kans dat je zwanger bent klein, maar ik zou voor de zekerheid toch gewoon een test doen! En anders naar de dokter met je klachten ;)
 
Alles is al gezegd, maar nogmaals ter bevestiging: met de pil heb je een zogenaamde nep-menstruatie, dus wanneer dit zaterdag gebeurt dan zegt dit inderdaad niks. De kans is klein maar als je écht wilt uitsluiten dat je zwanger bent dan ontkom je er niet aan om toch die test te halen of naar je huisarts te gaan. Je huisarts heeft zwijgplicht, dus maak je geen zorgen dat je ouders het via die weg te weten zullen komen. Succes! 
 
Terug
Bovenaan