Bang en onzeker

2x zwanger geweest, nooooooit kwaaltjes gehad! Pas met de eerste echo dacht ik: wowww er groeit echt een baby in mn buik!!! Ik heb nooit iets gemerkt, behalve dat ik niet ongesteld werd. En rond de 12 weken sloeg de moeheid toe. Tot die dag nooit kwaaltjes gehad, en dat dus bij 2 zwangerschappen!! Ik heb nu 2 gezonde meiden. Dus het hoeft niks te zeggen, wees maar gelukkig en ga gewoon uit van een goede echo!!

Hi meis!!
weet sinds zondagavond ook dat ik zwanger ben! Zo leuk! Maar sinds vandaag ook ineens mega onzeker.
had eerder deze week rommelbuik met veel lucht en winden en meer misselijk én zeer gevoelige borsten. Vandaag eigenlijk alleen nog zeer gevoelige borsten verder niets. En ja, dat maakt me dan ook gelijk onzeker. 9 december hebben we onze eerste echo. Zo spannend allemaal! Ook omdat het eerste x is en je nog niet goed weet waarop te letten ofzo.

hou je haaks! Liefs

Hoi 
rond 10 weken kreeg ik bij de eerste (toen was ik pas 19 jaar )rare symptomen bloedneuzen spugen duizeligheid naar dokter gegaan en pas bij 20 weken werd er gezegd dat ik zwanger was en ondertussen liep ik wekelijks bij huisarts bloedprikken vitamines controleren etc ook zwangerschapstest gedaan gaf niks aan tot de 20 ste week en tot einde van zwangerschap heb ik gespuugd bij de 2e kreeg ik bij 15 weken heel veel last van maagzuur en moest continu overgeven en dat heb ik ook tot einde van mijn zwangerschap gehad 
Dus maak je niet druk wat niet is kan nog komen maar hoop voor je dat het allemaal mee valt! ;) 
Nu ben ik 4 weken zwanger en nog nergens last van maar dat zegt dus niks 

Ik snap ke onzekerheid heel goed!
Ik ben nu 16 weken zwanger en heb nog steeds nergens last van. Vanaf ongeveer 8 weken heb ik 2 weken lang bloedingen gehad waardoor ik nog onzeker werd. En een keer konden ze via doppler het hartje niet vinden. Uiteindelijk helemaal niks aan de hand en alles is gelukkig nog steeds goed! 

nu heb ik het los gelaten en probeer ik mij meer te focussen op het positieve en heb ik mijzelf er van overtuigd dat ik juist blij moet zijn dat ik zo weinig kwaaltjes heb. Het enige wat ik merk is dat ik cravings naar snoep heb en dat ik heel raar droom. En dat ik wat sneller moe ben. Die dingen komen echt wel, en misschien heb je wel kwaaltjes, maar heb je het zelf nog niet zo goed door?

Hey, ik ben ook even lang zwanger ongeveer. En heb ook nog geen kwaaltjes. Wel al een week donker bloedverlies sinds de eerste positieve test wat me onzeker maakt, maar de testen lopen op. En verder merk ik niks. Voel wel een beetje een rommelig gevoel onderaan bij m'n baarmoeder. Super spannend allemaal. Maar we moeten gewoon hopen dat alles goed gaat. Ons lijf weet hoe dit werkt, ons verstand alleen niet. Eigenlijk heel mooi als je er over nadenkt. Ik denk dat een eerste echo veel gemoedsrust geeft. 

Hey, ik ben ook even lang zwanger ongeveer. En heb ook nog geen kwaaltjes. Wel al een week donker bloedverlies sinds de eerste positieve test wat me onzeker maakt, maar de testen lopen op. En verder merk ik niks. Voel wel een beetje een rommelig gevoel onderaan bij m'n baarmoeder. Super spannend allemaal. Maar we moeten gewoon hopen dat alles goed gaat. Ons lijf weet hoe dit werkt, ons verstand alleen niet. Eigenlijk heel mooi als je er over nadenkt. Ik denk dat een eerste echo veel gemoedsrust geeft. 

Ik had bij het doen van de test ook nergens laat van maar dat veranderde 2 wk later wel. Ontzettend misselijk, hoofdpijn moe, pijnlijke borsten... wat na een aantal weken veranderde in duizelig zijn... misselijkheid houd nu nog na 18 wk nog aan. Ook had ik in het begin beetje buikpijn en voelde ik mijn banden trekken.hoop dat je klachten vrij zwanger mag zijn! Succes met het even wachten op de echo voor je het weet is het zover, na week 15 vind ik dat de weken omvliegen! Z

Ondertussen de echo gehad donderdag . Alles was goed. Ik schrok wel even want ze kon hem niet vinden eerst maar zat helemaal boven in verstopt.. ( nu al verstoppertje aan het spelen) maar hartje klopte goed en was ook goed op groote. Donderdag op mijn verjaardag naar de vk . Voor de rest. Zijn helaas 2 aparte dingen dus kon helaas niet gelijk samen . 

Terug
Bovenaan