Bang en onzeker

Hoi hoi meid,

ik herken dit helemaal.
Ben  nu 27 weken zwanger van mijn tweede kleintje en weer zit ik met een toch wel wat onzeker gevoel.
Ik heb enkele dagen in het ziekenhuis gelegen met buikgriep, was niet zo aangenaam, maar alles is inmiddels weer helemaal in orde.
Ik heb al een heel actief dochtertje (volgende week wordt ze 1 jaar).
En ook ons tweede is enorm energierijk dat voel ik wel, hehe...

Probeer zoals iedereen zegt, gewoon te genieten. Regelmatig in bad liggen, is ook ZAAAAALIG!!! Mijn vorige zwangerschap was ik heel de zwangerschap thuis, daar heb ik enorm van genoten, nu ben ik nog voltijds aan het werk. Helemaal niet te vergelijken, want ik ben er minder mee bezig dan vorige zwangerschap. Maar genieten doe ik wel hoor! Probeer je angst een beetje weg te krijgen meid, door je gedachten een beetje te verzetten. En probeer je een beetje af te sluiten voor die negatieve verhalen, hoe moeilijk het ook is.
Het gaat vast en zeker allemaal wel in orde komen! Suikerbonen klaarmaken, kamertje, noem maar op, allemaal leuke dingen, toch? !

GENIETEN MAAR!!!

Liefs,
van ons...

Hi denise,

Vervelend dat je zo onzeker bent! En idd, als je rust neemt wordt de baby vaak actiever. Vaker even gaan relaxen dus, doet vaak wonderen zei mijn huisarts.

Tis ook niet niks, heb ik gemerkt, zwanger zijn. Last van mn stuitje/rug en heb een enorme buik, meeste mensen denken dat ik bijna uitgerekend ben maar ik ben 'pas' 24 weken.... Nu word ik gecheckt op suikr maar hopelijk is dat niet het geval!

Groetjes Janneke

Je moest vandaag toch naar de verloskundige janny? Ik ben benieuwd hoe je suiker is. Ik moet a.s. dinsdag voor een groeiecho omdat ze bij mij bang zijn voor suiker. Tot nu toe nog niet en hoop ook dat het zo blijft. Toch krijg ik de groei echo beetje vreemd want zo dik ben ik nog niet.
Wel leuk dat ik de kleine uk weer even mag zien ;)
Succes vandaag!

Hi Macka,

Ik heb vandaag 3 keer bloed laten prikken en krijg maandag de uitslag van mn gyn.
Ik heb echt een grote buik voor mijn 24 weken, de gyn heeft ook gevoeld en vond t meer een buik voor 26 weken. Ben zelf klein, maar 1.65m. Vruchtwater is ruim volgens de gyn, hoeft geen probleem te zijn maar we moeten het bloedonderzoek even afwachten. Kan nl een  symptoon zijn van zwangerschapssuiker.  
Hoop echt van niet!!!

Waarom zijn ze er bij jou bang voor? Heb je specifieke klachten?

groetjes Janneke

Hoi Jannie,

ik heb ook een enorme buik, ik ben momenteel 27 weken, maar mensen rondom mij denken ook dat het voor elk moment is.
Heb woensdag de suikertest laten uitvoeren, ben ook benieuwd.
Nu, ik moet wel zeggen vorige zwangerschap was ik ook enorm dik en aangezien mijn dochtertje volgende week pas 1 jaar wordt en het dus kort op elkaar is, denk ik dat dit normaal is.

Mijn buik steekt helemaal naar voor... Ben ondertussen al 10kg aangekomen. Pffff als dat zo blijft doorgaan , amai amai

Liefs,
van ons

Hoi dames,

ik sluit me bij de dikke buiken aan. Ik ben 27 weken en 13 kg gegroeid. Zelf ben ik maar 1.58m, dus lijkt mijn buik extra groot in verhouding tot mijn lengte.

Mijn VK maakt  zich niet druk om mijn gewichtstoename. Bij mijn vorige zwangerschap (van de tweeling) ben ik 16 kg aangekomen, daar ga ik dus nu echt overheen. Dit keer heb ik echter meer vet erbij gekregen, dan vorige keer. Laat ik het maar zo zeggen, ik geniet volop (van eten).

Die kleine voel ik elke dag, vooral 's avonds. Dat komt ook omdat ik overdag gewoon aan het werk ben. Dan sta je er ook gewoon minder bij stil.

groetjes,
Martine

Terug
Bovenaan