bang en onzeker

Ben gisteren bij de huisarts geweest omdat ik licht bloedverlies heb en pijn in mijn rug blijf houden. Volgens de huisarts ( invalster) ben ik ongeveer 6 weken in verwachting en na een inwendig onderzoek vertelde zij me dat mijn baarmoeder nog wel gesloten was maar ik wel bloed verloor. Dat was ook wel duidelijk aangezien haar handschoen flink onder zat. Daarna heb ik ineens wel buikpijn en zo nu en dan een steek. Ook is het bloedverlies erger geworden, ipv een beetje roze wc papier bij het vegen zie ik nu echt helder bloed. Moet vandaag bloed gaan prikken en heb het advies om vooral maar te blijven liggen. Weet echt niet meer waar ik het zoeken moet en ben me geestelijk al op het ergste voor aan het bereiden. De informatie is zo nihil en ook erg uiteen lopend. weet gewoon niet meer wat ik denken moet.
 
Wanneer krijg je een echo? Daar zou ik iig op aandringen!!! Bel je vk iig! Ik kreeg gelijk een echo met bloedverlies! Sterkte en hopelijk komt alles goed.

Gr. Tamjo
 
Kan pas over 2 weken een echo maken, omdat volgens de dokter ik 5 weken zwanger ben. Verder zei ze dat ze nu toch nog niets konden doen en ik dus gewoon af moest wachten. Ze was ook nog zo harteloos om te zeggen dat ik toch al 2 gezonde kinderen had en deze zwangerschap eigenlijk nog niet telt. Hoop dat mijn eigen dokter morgen er weer is zodat hij me een verwijsbrief kan geven voor de VK. Want zij wou eerst de uitslag van de bloedtesten afwachten, had ze ook geen spoed bij gezet dus duurt weer 3 dagen. Had echt zin om dat mens een knal te verkopen zeg.
 
Wah!!! Ik sta echt even te kijken van die opmerking van je huisarts. Niet normaal! Echt zo'n onzin. Natuurlijk telt deze zwangerschap voor jou!

Veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt!
 
Bel je verloskundige en vraag om een echo. Dat kan wel, heb ik ook gehad. Er is idd. dan nog niet heel veel te zeggen. Bij mij zagen we een vruchtje en een hartje kloppen, maar door het bloedverlies zou dat ook nog mis kunnen gaan. Maar mocht na twee weken terug komen. Maar mocht het echt niet goed zijn, dan zien ze dat misschien wel gelijk.
Hoewel je huisarts gelijk heeft is ze wel een hork zeg.
 
nou veel sterkte. hoop dat het goed komt...maar ook al klinkt het kreu..bereid je voor op het ergste..dan is de schok ietsjes minder. Help niet veel maar toch.
Maar ik blijf voor je duimen dat het goed gaat
 
Terug
Bovenaan