bang en onzeker

Ik zou zelf naar de vk bellen en om een echo vragen. Ik heb een echo gehad. Toen ik 5 weken en 3 dagen was. Ze zeiden dat misschien het hartje nog niet kon kloppen. Maar het hartje klopte wel en er was niets aan de hand.
Heel veel sterkte. Hopelijk krijg je gauw een echo.
 
Tsja artsen!!! Mijn eigen Cardioloog neemt we wel serieus helaas was deze even op vakantie. Dus allerlei andere cardiologen aan mijn bed gehad de week dat ik in het ziekenhuis lag die rustig verklaren dat ik voor het kindje ging en ze dus alles zouden doen zodat ik me beter voelde, of het kindje daar last van zal hebben of de gevolgen van zal ondervinden.... dat was niet belangrijk, want ik was nog maar in mijn 15de week!

Gewoon zelf een echo aanvragen inderdaad, als het goed is heeft de verloskundige geen verwijsbrief nodig.
 
Heb contact gehad met mijn eigen huisarts en morgen moet ik even langskomen om te bespreken wat we allemaal kunnen doen. Hij komt speciaal voor mij naar de praktijk want eigenlijk heeft hij vakantie. Hij garandeerde me dat ik desnoods diezelfde dag een echo krijg. Gisteravond verloor ik ineens een beetje donker bloed wat een enorm vieze geur had en sinds vanochtend is het bruin bloed en veel minder. Wat volgens hem een goed teken is. Heb trouwens wel nog steeds gevoelige borsten.
 
je hoeft helemaal niet een verwijsbrief te hebben om bij een verloskundige tereecht te kunnen hoor, je kunt zelf een verloskundige bellen, ik heb 2x een miskraam gehad en bij het bloedverlies kreeg ik ook gelijk een echo, en met 5 weken is er heel licht iets te zien, dus ik zou het toch maar eens gaan proberen, niet geschoten is altijd mis!

succes, ik hoop dat t goed komt!

gr. jolanda
 
vandaag gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een spoedecho. Mocht direct komen en als dat achterlijke mens dat maandag had gedaan had ik niet al deze dagen in onzekerheid rond hoeven lopen. Was dus helemaal mis. Abortus completus zoals dat heet. Heb pillen meegekregen en heb nu ook echt vreselijke pijn in mijn buik en lopp compleet leeg. voel me verloren en huil om dat wat had kunnen zijn. Al had ik me op het ergste voorbereid hakte het er toch aardig in en ben ik er echt kapot van. Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes en tips, helaas heeft het niet zo mogen zijn.

ps, ik woon op Curacao en daar zijn de regeltjes wat betreft verwijzing net ff iets anders. Zonder verwijsbrief van de dokter kan je nergens terecht. Zelf de ehbo stuurt je weg zonder verwijzing. Mijn huisarts vond het echt vreselijk wat er gebeurt was en gaf ook eerlijk toe dat hij nogal verbaasd was over de handelswijze van zijn invalster. Niet dat ik daar nu nog wat aan heb, maar het was toch fijn om te horen.
 
Terug
Bovenaan