bang! Help!

Als je de digitale test van CB doet met indicatie kun je zelf wel een idee krijgen van hoe lang je bent. Test wel met ochtendurine. Dan kun je voor jezelf ook bepalen of het wel of niet handig is om al een echo aan te vragen.
 
Hallo!
Ik heb met 8 weken al een echo gehad en een kloppend hartje gezien! Met 6 weken is het wel vaak te vroeg om een kloppend hartje te zien maar met een inwendige echo kunnen ze wel zien of het geen leeg vruchtzakjes is!
Al ik jou was zou ik de verloskundige op bellen en je verhaal uitleggen dan kunnen zij wel een echo voor je regelen!
Xxx
 
Bij mij konden ze het op 7 wk ook niet goed zien maar op 9 weken wel...... nog even in spanning blijven helaas! Sterkte en straks, als alles goed blijkt te zijn lekker dubbel en dwars genieten!!

Greetz Esz
 
Sorry even een herstel van mijn eerste berichtje. Ik bedoelde een hartje ZIEN kloppen. Niet horen. Ik heb bij ons toen het hartje met 6 wk en een paar dgn zien kloppen.

Hopelijk krijg je snel een echo.

groetjes Tamjo
 
ik heb na mijn miskramen met 7 weken al een echo gehad en er was wel degelijk wat te zien, het leek op een garnaaltje met een kloppend hartje erin, ik zou het gewoon nog eens vragen, vervelend he die onzekerheid?! ik had het ook hoor dat ik zo bang was, ik ben nu 32 weken en ik was pas wat minder bang toen ik het voor het eerst voelde schoppen. ik ga hard voor je duimen!

sterkte

xxx jolanda
 
he meis, ik zou gewoon de verloskundige bellen als je dat nog niet gedaan hebben, ik bel nooit me ha, want meestal zeggen ze van ah das niks, nou gewoon naar verloskunige en die maken meestal een afspraak en kunnen ook beetje zien hoever je bent,

met 6 a 7 weken kunnen ze zeker al zien of er een vruchtje in zit ja of te nee, maar bruin afscheiding hoef niks te betekenen kan ook innestelings bloed zijn,

s6 ermee.
 
Bruine afscheiding hoeft zeker niks te betekenen.
Ik ben de eerste 3wk zelfs bloed/helderrood verloren en inmiddels al ruim 28wk zwanger.
Gewoon bellen meid naar VK.
Ik mocht direct al komen met 6wk voor echo nadat ik huisartsenpost had gebeld en gemeld dat ik bloedverlies had.
 
Hii,

Nou je hebt al genoeg reacties gehad van iedereen maar ik wilde je toch ook nog even adviseren om zeker gewoon een echo aan te vragen.

Bel gewoon het echo bureau, toen ik positief testte was het heel onduidelijk hoever ik was doordat mijn menstruatie heel onregelmatig is. Dus heb ik een echo laten doen, moest dan wel inwendig omdat het zo vroeg was maar toch, toen was ik 5 weken en 1 dag, er was niet veel zichtbaar, een wit balletje maar ik kon het hartje zien kloppen. Geweldig gevoel!

Dus gewoon Doen! :)

Succes!
 
Terug
Bovenaan