bang maar toch blij terecht?

Hoi,

Na mijn 1 mk ben ik 14 april gecurateerd. Op de controle na 6 weken op 22 mei zei de gyn dat ik binnen 2 weken ongesteld zou worden deze zijn nu om en gisteren dan ook maar een testje gehaald en positief getest. Nu vraag ik me alleen af of dat niet nog oude hormonen kunnen zijn? En mag ik nu dan ook echt blij zijn?

Groetjes Pien

Och meid, wat spannend zeg. Ik zou als de dood zijn! Ik weet helaas niet wat je moet doen of kan verwachten aangezien ik 11 mei jl een miskraam heb gehad en ik 18 mei gestopt ben met vloeien en ik nu in spanning afwacht op mijn menstruatie. Ik durf dus niets te zeggen over wat je kan verwachten, misschien kun je de gyn bellen en vragen hoe dat precies zit (hij krijgt er enorm goed voor betaald dus schaam je niet voor je vraag!)

Ik meen het ik zou zelf heel bang zijn dus ik duim echt voor en dat je snel zekerheid hebt. Hoever was je de vorige keer?

Ohh Pien wat spannend zeg!

Ik denk dat er weinig anders op zit dan wachten en weer testen en wachten en weer testen. Voor zover ik weet blijft het zwangerschapshormoon een week of 6 nog in je bloed. Maar daar zou je toch al net doorheen zijn he....echt superspannend.

Ben erg benieuwd en duim voor je dat je gewoon weer zwanger bent.

Groetjes Petra

spannend zeg.
Mijn bijsluiter van de zwangerschapstest zegt dat ie tot acht weken na miskraam/curettage niet betrouwbaar is. Dus ja, even wachten of een bloedtest bij de huisarts vragen, misschien dat het meer zekerheid geeft over niveau van hormomen.

Succes met het geduldig wachten,

keesje

Hoi dames

Bedankt voor jullie reactie! Vorige keer was ik 9 weken toen ze erachter kwamen en 10 toen ik gecurateerd werd. Had wel nog veel zwangerschapsverschijnselen. Ik ben nu 8 weken verder dus wie weet. De zwangerschap(als die er is) voelt net als de 1e. Erg moe maar wel goed. Toen kwam ik er bij 10 weken pas achter. Nog even afwachten een weekje en dan testen en de gyn bellen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Pien

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb 1 zoontje van ruim 1,5 en was begin dit jaar zwanger van de 2e.  Na 12 weken (20 mrt)  we kregen de 1e termijnecho. En we zgen een vruchtje, maar geen hartslag etc. Het vruchtje leefde niet meer. Schok/verbijstering. Ik voelde me zwanger, maar was het niet. Even later zat ik bij de preoperatieve screening. De curretage zou 6 dagen later plaatsvinden. Verdoofd en in shock verlieten we het ziekenhuis. Hier hadden we echt geen rekening meegehouden. 3 dagen later begon de miskraam spontaan, echter met zoveel en pijn en bloedverlies dat ik 's nachts door de huisarts naar het ziekenhuis ben verwezen en uiteindelijk de volgende dag (paasmiddag) alsnog gecureteerd ben. Lichamelijk ging het al snel beter. Verdriet bleef nog wel even. En nu maar hopen dat ik weer zwanger raak. Ik heb  3 menstruaties gehad. 4 weken na de curretage de eerste. "Alles is weer op regel". En nu afwachten.....................

Groetjes Linda

Hallo,

Net de gyn gebeld mag donderdag komen om te kijken hoe nu verder ze konden me niet zeggen of het een nieuwe zwangerschap zou zijn of oude hormonen.Dus maar afwachten en dat voor mij betekent dat dan 4 dagen spanning en een slecht humeur. Kan er niet zo goed tegen. Maar er zit niks anders opdn afwachten.....

Terug
Bovenaan