bang maar toch blij terecht?

nou nou iedereen vol spanning?

Ik ben naar de gyn geweest en ben eigenlijk niet veel wijzer of ja toch wel ik ben als de echo klopt qua tijd ong 5 weken zwanger maar de gyn twijfelt en denkt mogelijk aan een 2e mk. Dus mag ik volgende week donderdag weer terug voor een volgende echo. Dus ja hoe staan de zaken ervoor? Ik weet het even niet meer kan eigenlijk niet langer zwanger zijn. Dus hopen we maar op het beste en wachten we nog (on)geduldig een (voor mij) lange week af.

Groetjes Pien

Omdat hij niet weet wanneer mijn cyclus is begonnen. Was een beetje raar eerst zei hij resuluut het is een 2e miskraam en daarna begon hij maar als je pas 5 weken zwanger bent dan klopt dit beeld en is er nog hoop. Hij is gewoon iemand die geen valse hoop wilt geven en ergens snap ik het wel maar weet eigenlijk niet goed wat ik nu moet. Afwachten dat lijkt mij duidelijk.

Spannend zeg!
Zelf heb ik ook een gyn die niet van de valse hoop is. Na de curettage werd ik niet ongesteld en teste negatief. Kreeg 8 week na de curettage een echo en zijn oordeel: nie zwanger je wordt vast snel ongesteld. 3 week later bleek ik ruim 7 week zwanger te zijn!
Nu schijnt hij wel genoteerd te hebben dat het beeld 3 week ervoor ook bij een zeer prille zw.schap kan horen, maar heeft dit nooit gezegd omdat het met zo'n prille zw.schap nog alle kanten op kan.

Hopelijk zie je volgende week een beeld dat klopt met 6 weken zw.schap!!!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan