Bang, moe en onzeker!

ben blij dat ik iig niet de enige ben hier ;)
het is zo'n enorme verandering in je leventje, en ik ben helemaal niets gewend wat dat aangaande!

Het luxe, rustige leventje van studeren is voorbij! Naast de studie komt opeens ook een kleine, dus zal flink aanpassen worden!

gelukkig heb ik een heel lieve vriend, die echt alles doet als het nodig is! heb echt veel respect voor je hoor marielle, dat je zo positief blijft met 2 kleintjes in je buik en in je eentje! maar aan de andere kant, het is ook echt geweldig natuurlijk!

jeetje meiden, wat voel ik me opgelucht dat ik dus niet de enige ben met die angsten!
dank jullie wel voor jullie verhaal.
ik ga pas shoppen als i keen goede 20 weken echo heb gehad. dan kan ik gelijk eerst de kleertjes van mn dochtertje uit gaan zoeken. als t een meisje is heb ik dus al heel erg veel en voor een jongetje heb ik alleen de neutrale kleertjes, en moet de rest nog bijgekocht worden.
ik was ook 18 toen ik zwanger raakte van nathalia, nu 21 en zwanger van ons 2e wondertje. maar ik was al klaar met studeren en werd fulltime huismama en dat ben ik nog steeds

liefs, do

Wat josh zegt klopt helemaal, ik ben nu zwanger van de 3e en wederom keren alle twijfels terug al zijn ze van andere aard dan toen ik zwanger was van de eerste! Heel vervelend maar ook heel normaal als je zwanger bent!
Over je moeheid, ijzerprikken is een goed idee, misschien zoizo extra vitamientje erbij? En ja, al is je ijzer goed, dan nog kun je moe zijn he, gaat wel over binnen een paar weken (hoop ik...)

Hoi Suzan,
Ik ben bang dat je die onzekerheid gaat blijven houden. Ik heb er ook erg last van. Eerst voor de 12 weken echo, toen met de 20 weken echo en nu elke keer met het hartje luisteren. Gelukkig gaat alles goed en beweegt ons meisje heel goed.
Als ik haar even niet voel dat schiet ik weer in de stress. Over 16 weken ga ik me weer veel zorgen maken over de bevalling. Het blijft dus....

Groetjes Peet

Hoi Peet,
Ik ben ervan overtuigd dat je je zorgen blijft maken, zeker wanneer dit in je aard zit!
Jij bent dus nu op 24 weken, dat lijkt me echt geweldig ;) 16 weken is goed te overzien, ik moet er gewoon nog 24!

Geniet nog even!

Terug
Bovenaan