bang om te testen....

hoi,
ik heb morgen mijn nod 28 dagen
ik en mijn vriend konden niet wachten en eigenlijk wist ik het antw al wel.
maar toch een test vanmiddag met een klein beetje urine een test van sensitest.en negatief.
wat ik al wel dacht ondanks mijn gevoelige tepels en onderbuik.maar ja op naar ronde 2 :-(
en toen hoorde ik dat mijn nicht na een maand zwanger was geworden.tja

hoi,
ik heb morgen mijn nod 28 dagen
ik en mijn vriend konden niet wachten en eigenlijk wist ik het antw al wel.
maar toch een test vanmiddag met een klein beetje urine een test van sensitest.en negatief.
wat ik al wel dacht ondanks mijn gevoelige tepels en onderbuik.maar ja op naar ronde 2 :-(
en toen hoorde ik dat mijn nicht na een maand zwanger was geworden.tja

@wonder

ja dat is niet leuk om te horen van je nicht. Maar je kunt pas echt een test doen na je NOD en als je echt overtijd bent, dus je moet nog even afwachten of ben je al ongi geworden?
Hopelijk ben je snel zwanger, ik zal voor je duimen!
Ik ga morgenochtend testen en hopelijk is het eindelijk zover, wij zijn al bijna 8 maanden bezig.

Liefs!

@wonder

ja dat is niet leuk om te horen van je nicht. Maar je kunt pas echt een test doen na je NOD en als je echt overtijd bent, dus je moet nog even afwachten of ben je al ongi geworden?
Hopelijk ben je snel zwanger, ik zal voor je duimen!
Ik ga morgenochtend testen en hopelijk is het eindelijk zover, wij zijn al bijna 8 maanden bezig.

Liefs!

vic.
ik dacht dat het al kon...dus pas na je nod.
nee ben nog niet ongi.
ik ga je voor je duimen meid.
bij mijn eerste zwangerschap was ik met 8 maanden zwanger.dus ik hou r rekening mee dat dit weer ong zolang gaat duren.
moet je smorgens testen of smiddags.wat zijn jou verschijnselen als ik mag vragen

vic.
ik dacht dat het al kon...dus pas na je nod.
nee ben nog niet ongi.
ik ga je voor je duimen meid.
bij mijn eerste zwangerschap was ik met 8 maanden zwanger.dus ik hou r rekening mee dat dit weer ong zolang gaat duren.
moet je smorgens testen of smiddags.wat zijn jou verschijnselen als ik mag vragen

@wonder

Het is handiger om pas na je NOD te testen, dan heb je minder kans om ongi te worden en heb je meer HCG hormonen in je urine. Nou bij mij is het bijna 8 maanden, dus hopelijk morgen raak! Je kan het beste 's'morgen als je net uit bed komt testen, in je ochtendurine zit veel meer HCG hormoon dus is de kans groter dat het positief test. Succes met testen en hopelijk ben je snel zwanger!
Mijn verschijnselen zijn voornamelijk moe en beetje gevoelige borsten en veel trek, maar in onze families zitten weinig zwangerschapskwalen.
Ik laat het morgen weten of het raak is oke?
Fijne avond en heel veel succes met zwanger worden!

Liefs!

hey vic....
ik hoop dat jij ons beter nieuws komt brengen.
ik voelde net wat afscheiding wit met klein beetje vers bloed...dus ik denk dat de ongi eraan komt precies op dag 28.dat is wel fijn is mijn cyclus goed.ik hoor het wel.

Terug
Bovenaan