Bang om te vertellen dat ik zwanger ben *zucht*

Heehee,
mijn partner en ik zijn bezig voor ons 1e kindje en hebben er super veel zin in! Alleen zit ik in mijn hoofd nog wel met iets. Vanaf het begin van onze relatie stonden mijn ouders er totaal niet achter omdat ze hem niet bij mij vinden passen (dit word wel steeds meer geaccepteerd en vinden het mijn keuze) en dat is ook zo we zijn samen super gelukkig! Alleen ben ik bang voor de reactie als ik ze zou moeten vertellen dat ik zwanger ben! Zullen ze boos worden of niet enthausiast? Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
 
Omdat ik nog niet zo lang werk op mijn werkplek heb ik met 5 weken al besloten om het op mijn werk te vertellen. Tegen de tijd dat ik op 12 weken zou zitten zou ik ook net vverleging moeten krijgen dus dat viel voor mijn gevoel een beetje rot samen, kreeg het gevoel dat ik dan iets zou achterhouden. Ik heb gevraagd of de manager even tijd had en heb daar gewoon eerlijk verteld dat ik er achter gekomen ben dat ik zwanger ben, veel sneller dan verwacht, maar zeker niet minder welkom. 
Ik gaf ook aan dat ik het wel lastig vond om te vertellen om bovengenoemde redenen, dus dat ik gewoon besloten had direct open kaart te spelen. 
Haar reactie was; ach maak je geen zorgen, een vrouw kan nou eenmaal zwanger worden, dan moest ik lekker alleen maar mannen aannemen, gefeliciteerd en geniet ervan!! 
Dus ik denk dat je het gewoon moet vertellen, en je niet gek laten maken, voor jullie is het welkom en dat is alles wat telt.
 
hallo 
 
ik heb net ondekt dat ik zwanger ben ik zelf heel blij en me ouders weten het ook al die zijn ook blij maar aan de kant van me man me man ze zus is ook zwanger aleen ben ik nu bang voor hun reactie 
 
Terug
Bovenaan