Bang: pijn in mijn buik

Ik heb sinds vanmorgen behoorlijke pijn in mijn buik. Ik ben als de dood dat het misgaat. Nou heb ik van de week een erge buikgriep gehad, dus het kan zijn dat ik mijn darmen voel, maar daar twijfel ik aan. Zit behoorlijk in de zenuwen. Ga ieder kwartier naar de wc, brrr.
Nou ja dit moest ik even kwijt.

groetjes, keesje

Hoi,

Nee niet aan de zijkant maar meer bij mijn navel en het krampte ook echt op een gegeven moment om de minuut of zo. Ik was zo bang, ik reed naar huis en kon alleen maar denken: dit is fout.
Maar nu een paar uur later is het over en er lijkt niets aan de hand te zijn, dus ik ga er voor nu maar even van uit dat het mijn darmen waren die weer wat gingen doen.

groetjes, keesje

Ik denk ook dat het je darmen zijn, gister toevallig ook buikpijn gehad, veel lucht in mijn maag! Raar en angstig gevoel! Bij mijn eerste had ik het vaak! Het begint nu ook allemaal vast op te schuiven voor de groeiende baarmoeder, dus dat gevoel zul je nog vaker hebben!

Soucky

Hou op, ik zit er ook mee. Ondanks dat ik weet dat het erbij hoort, krijg je die angst maar niet weg. Pff, zal blij zijn als volgende week de echo er goed uit ziet. Dan nog de vlokkentest afwachten, dus ik kan nog niet volop genieten. Ben ook continue bang dat het misgaat en interpreteer elk pijntje als: Zie je wel, het gaat weer fout! Niet doen, niet doen, niet doemdenken. Hoe hou je je kop erbij?? Positief blijven is soms moeilijk. Aan de andere kant, ik ben wel zwanger!!!!!!!!!! Dus happy met uitersten.
Gr. Alvira

Hoi meiden,

Dank je wel voor alle reacties. Pijn is weggegaan, gelukkig. Ik vertrouw er maar op dat het loos alarm was en dat het gewoon pijn in mijn darmen was. Ik neem aan als het mis was ik nu wel wat gemerkt zou hebben. En inderdaad Kaskes, kon ik maar even een kijkje van binnnen nemen om te zien of het er nog zit. Maar ja, helaas. Hopelijk doen ze nog een echo bij de intake in het ziekenhuis voor de vlokkentest. Dat duurt nog anderhalve week.

groetjes, keesje

Gelukkig maar! Dat klinkt een stuk beter dan gisteren! Ik hoop maar dat je over anderhalve week ook een echo krijgt.

Groetjes, Kaskes

P.s. Wij mogen de 14e voor een echo, da's ook al bijna (nou ja, op andere moment lijkt het nog eeuwen weg! Ik probeer mezelf voor de gek te houden door elke keer te denken: Nog maar 2 weken. Hihi)

Terug
Bovenaan