Bang: pijn in mijn buik

Hier ook flinke buikpijn gisteren en vandaag, maar het zit hoger dan de baarmoeder nu kan zitten dus ik denk ook aan mijn darmen, dat is voor mij zowiezo een gevoelige plek. Maar ik dacht gisteren ook even dat het mis was, ik moest mezelf echt even tot de orde roepen en rustig laten kijken naar de plek van de pijn. Het blijft spannend he! Hopelijk is het bij ons allemaal een simpel darmprobleem en gaat het vanzelf weer over.

ja het is allemaal best lastig omdat je rond deze tijd ook bandenpijn kan hebben en last van je darmen
best logisch als je bedenkt wat daarbinnen allemaal gebeurt maar ook wel erg spannend
vooral nu in het begin..
maar merk ook wel als ik helemaal niks voel dat het dan ook weer niet goed is want dan ga ik me ook weer zorgen maken
nou meiden dat we allemaal maar goed door de zwangerschap heen mogen komen

xx

Gelukkig niet de enige wat herkenbaar!
Ik ben nu 9 weken zwanger en erg veel pijn in mijn buik en van die zeurende pijn aan mijn rechter SI.
Twee weken geleden al een echo gehad ivm miskraam hiervoor. Die was helemaal goed. De vk vertelde ook dat dit waarschijnlijk op bandenpijn lijkt. Zolang er geen bloedverlies is, is er meestal niks aan de hand. En uit eigen ervaring. Toen het de vorige keer misging kreeg ik pijn in mijn rug die binnen twee uur niet meer vol te houden was en verschrikkelijke steken in mijn buik. Dus dat voelde helemaal anders.
Daarnaast zie ik de wc pot ook genoeg en ben ik doodop. Goed teken dus.

Succes met alle pijntjes en probeer niet te onzeker te zijn. Ik weet hoe moeilijk het is.

Wat een boel meiden met buikpijn! En ik maar denken dat ik iets heel geks had...
Zaterdagavond begon het, links, navelhoogte. Het trok door tot mijn onderbuik en rug, en ik dacht echt van oke dit is het dan, dit is foute boel. Elke keer weer naar de w.c, gelukkig niets te zien!! Zondag nog de hele dag buikpijn gehad, het waren geen steken ofzo, het was er gewoon continue. Zitten, liggen, staan, het hielp allemaal niets.
Nu, dinsdag, heb ik nergens meer last van gelukkig. Ik denk dus dat het allemaal wel mee zal vallen, maar phoe wat heb ik me zorgen gemaakt de afgelopen dagen, was zó bang dat het mis zou gaan.
Nog drie nachtjes slapen tot de 8wkn echo, ik kan niet wachten!!

Meiden, sterkte met de buikpijntjes, ik hoop voor ons allen dat het gewoon het verplaatsen van de darmen / groei baarmoeder is. Spannende tijd hè?!

Liefs, Wendy

Hoi hoi,
Ik ben nieuw hier.
Wil even mijn verhaal kwijt als dat mag. Toen ik net wist dat ik zwanger was, heb ik  1.5  week buikpijn gehad en steken (rechts). Last van m'n borsten.
En nu voel ik niks meer!
Heel af en toe m'n borsten nog, maar geen buikpijn meer. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen.
Ben echt bang dat er nu iets mis is.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Liefs Maxima

Ik heb in het begin een weekje last gehad van mijn buik! Vooral 's avonds.
Maar nu heb ik ook bijna nergens meer last van! Heeeel af en toe misselijk, maar geen gevoel in mijn buik ofzo!
Ik ben ook soms bang! Zal alles wel goed gaan??
We moeten helaas afwachten tot de eerste echo!

Vandaag ben ik 10 weken zwanger!
Maandag mag ik voor de eerste echo! Kan echt niet wachten!

Liefs

Terug
Bovenaan