Bang voor de bevalling

Mariska, bedankt voor je reactie.

Tja, het ene lichaam is het andere niet he. Mijn bekken kunnen het blijkbaar goed aan, mijn man roept deze keer "we gaan voor de 10 pond"! De grapjas...
Maar goed, als je bekken inderdaad te smal zijn of je kind te groot (maar net hoe je het bekijkt he) dan lijkt het me wel fijn als ze dat weten en je dus bij de gyn mag verder lopen... Nogmaals bedankt, ik ben weer op de hoogte

Hoi Esme

Hier ook even mijn reactie.
Onze zoon is geboren in een hittegolf. Ik hield erg veel vocht vast (was ca 30 kg aangekomen maar meerendeelvan vocht). Daarvoor liep ik bij de gyn in het ziekenhuis.
Daar kwamen ze bij toeval erachter dat onze zoon geen kleintje zou zijn. Bij de geboorte was hij RUIM 10 pond.
Bij iedere controle was onze zoon niet ingedaald omdat hij dus zo'n bolle toet had en telkens weer terug schoot het bekken uit.
Uiteindelijk hebben ze me 2 weken over tijd laten lopen (in die hittegolf) zonder dat er enige tekenen waren dat de bevalling zou beginnen.

Uiteindelijk op de dag van de KS braken de vliezen en hebben ze alsnog een normale bevalling geprobeerd. Wel met een infuus met weeenopwekkers. Daardoor kreeg ik na 12 uur een weeenstorm, die niet functioneel was (3cm) en daarom dus een KS.

Nou,. je bent weer op de hoogte

Groetjes!
Margo

Terug
Bovenaan