Bang voor missed abortion

ik ben nu +- 6 weekjes zwanger, en ook nog geen echo gehad. 
Ik ken je verhaal wel, ik denk ook elke keer: wat als t mis gaat ? maar ik probeer dat echt uit mijn hoofd te zetten, je druk maken heeft geen zin, en is niet goed voor je baby. 
Ik heb op aanraden van mensen op dit forum bach rescue druppels gekocht voor de momenten waarop ik dat stress gevoel niet wegkrijg, dat helpt wel. Ook probeer ik op momenten dat ik niets te doen heb een muziekje op te zetten om tot rust te komen, en een hobby uit te oefenen ( ik zal als een oma klinken,maar ik ben gaan breien haha), alles bij elkaar werkt dat behoorlijk goed!! 

Misschien helpt het om iets te zoeken om je gedachte te verzetten.
het helpt als het iets nieuws voor je is, zodat je ook echt met je hoofd erbij moet blijven om het te kunnen doen.  

herkenbaar by my bleek met de 9w echo dat het om een leeg vruchtzakje ging.
hierna gelukkig weer snel zwanger en tuurljk blijft de spanning maar ik dacht ook al die stress is niet goed en niet eerlijk tegenover dit kindje dus positief en zolang er geen bewijs is gaat het gewoon goed!
en inmiddels 30w zwanger en so far so good :)
succes!

@Martina haha ja dat is zo! Ik KAN in ieder geval eten haha! Er zijn ook zat vrouwen die het gelijk weer uitspugen.
@Nina Pff wat heb jij een zware tijd achter de rug! Ik heb zelf mijn vader verloren dus ik kan me indenken hoe jij je moet voelen.. Vreselijk! Ik wens je heel veel sterkte! En wat verschrikkelijk dat je ook nog je eerste kindje hebt moeten verliezen. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn. Ik heb zelf in december te horen gekregen dat ik een nieuwe baan moet gaan zoeken. Ik ben nu in gesprek met een bedrijf maar ik ga wel vertellen dat ik zwanger ben bij het volgende gesprek. Dan gaan ze me misschien niet meer aannemen maar dat is dan maar zo. Als er iets negatiefs gebeurd dan komt er bij mij meestal ook nog iets achteraan.. daarom ben ik zo bang. Bij ons was het ook de 2e ronde raak dus ook heel snel. Wat fijn dat je voor een vroege echo mag komen en ik hoop voor je dat je tussendoor ook nog een keer mag komen! Vergeten jullie ook niet te genieten? Want het gaat er bij mij niet in dat de wereld zo wreed is dat het nog een keer mis gaat bij jullie.
@JufRianne Dat duurt inderdaad erg lang zeg! Ik snap je helemaal! Hier ook nog nauwelijks klachten terwijl ik eerst hele pijnlijke borsten had en buikpijn. Ik ben echt extreem vermoeid.. Probeer ook moed te houden hoor! 
@Leone jacht Bedankt voor je berichtje en je tips! Ik ga ook eens kijken naar die druppels. Ik probeer het ook maar door die stomme hormonen kan ik opeens in de put zitten.. echt irritant. Haha nou breien is toch leuk!! Als het jou helpt dan is het alleen maar goed toch!
@Iris Kip Wat naar dat jij dat ook hebt mee moeten maken.. maar wat fijn dat je kindje nu al helemaal af is en dat het met deze zwangerschap wel is goedgekomen. Ik ga het proberen dankjewel!

@Mamad, jeetje wat naar dat je er zo erg mee rondloopt en dat het je zo onzeker maakt.
Ik begrijp je heel goed en begrijp ook dat niet niet meer lekker onbevangen in een zwangerschap zit.
Ik duim voor je dat woensdag je wat meer rust gaat brengen.
Ik leef in ieder geval enorm met je mee.....
Sterkte wijfie.

Dikke knuffel!

@Junibaby12 Wat lief je reactie! Maar is die niet voor @Nina Poppe bedoeld? Ik weet namelijk nog niet wanneer ik voor een echo mag, moet zelfs nog bellen. 

@Mamad Wel he, ik had op 7/8 weken gerekend en daarna bij 10/12 de termijnecho. Maar die van 7/8 weken wordt niet meer vergoed helaas. Inmiddels goed bericht!
Eergisteren de eerste echo gehad. Volgens mijn eigen berekening en die van mijn verloskundige was ik 10+1 weken, maar ben teruggezet naar 9+3. Het was voor mij een hele opluchting het hartje te zien kloppen. Ik heb zo weinig klachten, dat ik ergens bijna niet geloofde dat het goed is. Maar gelukkig wel, wat een opluchting was dat. 
Weinig kwaaltjes hoeft dus niets negatiefs te betekenen :) 

Terug
Bovenaan