bang voor wat gaat komen?!

Je kan beter je gevoel volgen inderdaad. Wie weet krijg je spijt en over een tijd kan het te laat zijn.

Succes!

is heel moeilijk voor je, toch wel om op je gevoel te luisteren ... Waar ben je precies bang voor als ik vragen mag?

Ik heb nu een dochter van 3 jaar en zijn nu ook bezig voor de 2e ukkie... ben achteraf blij dat we gewacht hebben totdat ze 3 jaar is.

veel succes meid!

Ik heb met m'n mannetje uitgebreid hierover gesproken en hij vind net als jullie dat ik naar m'n gevoel moet luisteren. wat kan ik daar nog tegen inbrengen. Ik denk dat de meeste angsten nieteens reeel zijn, niemand kan immers in de toekomst kijken en niemand krijgt zekerheden. (ben van nature nogal een control-freak) en zwanger zijn en bevallen heb je zelf weinig controle over. denk dat ik mijn gevoel maar eens moet volgen, heb niet voor niets het gevoel dat er nog iets "mist"in ons gezin.

dus voor nu flink aan de klus!!
groetjes

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve en meedenkende reacties.
heel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die met twijfels rondloop.
wij hebben dus nu de knoop doorgehakt en gaan er nu officieel voor, na ruim 2 jaar zonder pil gaan we nu maar eens aan het rekenen.(deed ik stiekem allang natuurlijk)
liefs

nou veel succes met klussen meid! we horen het wel van je he!?!

groetjes

Terug
Bovenaan