bang voor ziekenhuis... kan iemand dit uit m'n hoofd praten??

Hoi allemaal!

Bedankt voor jullie fijne reacties!!!
Ik heb me veels te druk zitten maken en van het ziekenhuis een spookverhaal gemaakt. Maar het is inderdaad wel de fijnste afdeling van het hele ziekenhuis! Ik hoop echt dat ik thuis kan bevallen en zal niet vrijwillig naar het ziekenhuis gaan, maar als het moet, dan moet het maar.
We wachten hier nog maar rustig af, wel meer kindjes komen wat later, al ben ik wel erg benieuwd wie mij nou elke keer een por tussen mn ribben geeft... hihi! AU!
Ik ga me er in ieder geval niet meer druk om maken want dat heeft natuurlijk helemaal geen zin en zo erg zal het vast niet zijn. Ik krijg daarna in ieder geval het mooiste kado wat je kunt krijgen mee naar huis!

Nogmaals bedankt voor het geruststellen!!!

Hoi Marianne,

Hier iemand van het oktober-forum die af en toe meeleest. Ik had het ook niet zo op het ziekenhuis, maar het gisteren een informatiebijeenkomst bijgewoond inclusief een rondleiding over de kraamafdeling en ik moet zeggen dat helpt absoluut. Wie weet kun je ook om een rondleiding vragen en alles eens bekijken. Dan weet je waar je terecht gaat komen en hoe alles in elkaar steekt. Ik vind het een aanrader.

Succes met de laatste loodjes,

Marjet
36 weken

hoi

ik ben van het zomerforum en ben afgelopen juni bevallen van een zoontje
ik zit een beetj rond te kijken en wilde toch ff reageren.

mijn vliezen waren om 4.30 gebroken en om 4.45 begonnen mijn weeen na een uur de vk gebeld en die hoorde dat het a heel hevig was dus vroeg ze me naar het ziekenhuis te komen (wilde zelf daar bevallen) daar aangekomen bleek ze gelijk te hebben dat het erg snel ging binnen 3 uur had ik 8cm ontsluiting maar tussendoor was ze iedere keer weer wegggaan omdat het zo druk was op het moment dat ik die 8cm had en ze de deur achter zich dicht deed begonnen mijn persweeen en GELUKKIG was daar de verpleegkundige die me er echt doorheen gesleept heeft met me mee puffen en zeggen wat ik moest doen ik mocht niet persen dat heeft een uur en een kwartier geduurt ik kan je zeggen ze waren zo verschikkelijk lief voor me en hebben me zo goed geholpen dat als ik er aan terug denk ik het zonder hun niet zo goed heb kunnen doen bij elkaar heeft mijn bevalling 5 en half uur geduurt.
bij de volgende ga ik zeker weer naar het ziekenhuis alles bij de hand en iedereen is heel behulpzaam

hoop voor jou dat je lekker thuis mag bevallen maar mocht het niet zo zijn maak je niet druk echt niet je bent in goede handen daar!!

groetjes marielle

Terug
Bovenaan