Bang voor zwangerschap

Hallo,

Ik zit met een redelijk stomme situatie,

Bij mijn laatste pilstrip heb ze toen een week doorgenomen mijn pil en ben toen een pil vergeten en de week nadien 29/12 heb ik bloedverlies gehad dus een week later dus dan normaal omdat ik de pil doorgenomen had.

Op 1/01 ben ik intiem geweest met condoom maar had ik erna dus wel nog geen pil ingenomen maar omdat we gevreën hadden met een condoom zag ik er niks ernstig in, de dag nadien had ik rugpijn, rugpijn, rugpijn en pijn aan mijn borsten mijn rechter borst doet nog steeds pijn en gespannen mijn linker niet zo. Nu heb ik ook nauwelijks nog urine verlies wat ik ervoor wel had en maak ik me zorgen ik heb zwangerschapstesten aangekocht maar natuurlijk is het te vroeg om te testen.

Wat is jullie mening?

Als je het met condoom hebt gedaan kan je toch niet zwanger worden.. Of hij moet gescheurd zijn? En de dag na het vrijen kan je echt niet al klachten hebben van een eventuele zwangerschap dat is veel te snel.

Was ook mijn gedacht, hoezo heb ik dan zo pijnlijke borst(en) en zoveel rugpijn? Ik maak me gewoon zorgen ik ben wel een map gaan halen de dag nadien omdat ik schrik had omdat ik mijn laatste pil niet ingenomen had, misschien teveel hormonen?

Tja, als je niet weet met de pil om te gaan en vervolgens de MAP gaat halen, weet je lichaam het toch ook niet meer. Je zal af moeten wachten. Reken voorlopig op een cyclus dat de weg kwijt is. Rugpijn is geen exclusieve zwangerschapskwaal trouwens. Vaker is overbelasting de oorzaak.

Tja, als je niet weet met de pil om te gaan en vervolgens de MAP gaat halen, weet je lichaam het toch ook niet meer. Je zal af moeten wachten. Reken voorlopig op een cyclus dat de weg kwijt is. Rugpijn is geen exclusieve zwangerschapskwaal trouwens. Vaker is overbelasting de oorzaak.
Klopt, ik moet mijn pil nu nog 2 weken uitnemen dan zit ik in mijn stopweek.

Was ook mijn gedacht, hoezo heb ik dan zo pijnlijke borst(en) en zoveel rugpijn? Ik maak me gewoon zorgen ik ben wel een map gaan halen de dag nadien omdat ik schrik had omdat ik mijn laatste pil niet ingenomen had, misschien teveel hormonen?
Had ik laatst toevallig ook, 1 of twee dagen na het vrijen. Vraag me ook een beetje af wat het kan zijn. Een zwangerschap voel je echt veel later pas. Dus geen paniek, dat je na gebruik van condoom zwanger bent, is zeer onwaarschijnlijk.

Had ik laatst toevallig ook, 1 of twee dagen na het vrijen. Vraag me ook een beetje af wat het kan zijn. Een zwangerschap voel je echt veel later pas. Dus geen paniek, dat je na gebruik van condoom zwanger bent, is zeer onwaarschijnlijk.
Echt? Ook zo pijnlijke borsten enzo? Raar hè, en ontzetteeeeend veel rugpijn.. ben jij gewoon ongesteld geworden?

Ik weet niet of je misschien zulke klachten kan krijgen als je een map hebt genomen? Dat heb ik zelf nooit gebruikt. Misschien ook omdat je heel erg in de stress zit?

Terug
Bovenaan