Bang voor zwangerschap

Ik weet niet of je misschien zulke klachten kan krijgen als je een map hebt genomen? Dat heb ik zelf nooit gebruikt. Misschien ook omdat je heel erg in de stress zit?
Mijn jeukende en pijnlijke borsten en rugpijn baren me wat zorgen ook dat mijn urine verlies niet van toepassing is iets wat ik eerst wel had heel vreemd want het is zoals mensen hierboven zeggen te vroeg voor een zwangerschap..
 
Ik weet niet of je misschien zulke klachten kan krijgen als je een map hebt genomen? Dat heb ik zelf nooit gebruikt. Misschien ook omdat je heel erg in de stress zit?
Ik denk dat dat kan, stress niet bepaald ik erger me wat aan de pijnlijke borsten en rugpijn en de urine verlies die ik niet meer heb maar wel eerst had.
 
Ik denk dat dat kan, stress niet bepaald ik erger me wat aan de pijnlijke borsten en rugpijn en de urine verlies die ik niet meer heb maar wel eerst had.
De urine verlies kan wijzen op een blaasontsteking, ook een normale consequentie van sex helaas. En past beter in de tijdlijn.
 
De urine verlies kan wijzen op een blaasontsteking, ook een normale consequentie van sex helaas. En past beter in de tijdlijn.
Ik ben dezer dagen ook wel ziek geweest keelontsteking en koorts verkoudheid enzo en ben dan naar de dokter geweest die heeft mij doen plassen in een potje voor ontstekingen of dergelijke maar dat was niet van toepassing, ik vermoed dat al die kwaaltjes pijnlijke borsten en rugpijn een effect is van de morning afterpil die ik 2/01 genomen heb
 
Had ik laatst toevallig ook, 1 of twee dagen na het vrijen. Vraag me ook een beetje af wat het kan zijn. Een zwangerschap voel je echt veel later pas. Dus geen paniek, dat je na gebruik van condoom zwanger bent, is zeer onwaarschijnlijk.
Had jij ook zo een klachten? Ook een map gehaald toen? En ben je ongesteld geworden?
 
Terug
Bovenaan