Bang

Ik herken dit ook. Ben nu zelf 21+5 maar elke dag dat ik kindje minder voel bewegen of een darmkrap krijg denk ik dat t mis is. Met 5 weken destijds een nacht zo een last van mijn onderlijf dat ik tegen mijn partner zei dat het niet anders kon zijn dan compleet mis. En toen in slaap gevallen. Partner niet geslapen van de spanning .
Tot nu toe nog steeds alles goed gelukkig
Ook ik vondt dat ik niet mocht klagen. Pas anderhalf jaar bezig. Maar je gevoel en emoties zijn niet iets wat je even uit kan zetten. Ik raad aan dit met je verloskundige te gaan bespreken straks en desnoods vragen bij je huisartsen praktijk of ze daar iemand hebben die met je in gesprek kan gaan over angsten en paniek. Is laagdrempelig en ik vondt het fijn om met iemand te kunnen praten die ik niet persoonlijk ken.
Succes! En veel liefde toegewenst.

Heel herkenbaar, in het begin was ik er bij elk krampje van overtuigd dat het mis was. Vervolgens kreeg ik in de eerste 15 weken 3 x bloedverlies. Telkens was het gelukkig goed.
Inmiddels ben ik 38 weken en nog steeds wel eens bang dat het alsnog mis gaat bij de bevalling. De hele zwangerschap is gewoon een heel onzekere tijd. Makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer echt om afleiding te zoeken anders maak je jezelf gek. De kans dat het wel goed gaat is zoveel groter dan de kans dat het fout gaat.
Heel veel succes en probeer toch ook te genieten van het idee dat jouw lichaam een mensje aan het maken is ?

Dit herken ik. Ben nu bijna 5 weken en omdat ik nog vrij weinig wat merk, ben ik ook erg bang. Heb over 2weken afspraak bij VK. Misschien dat het dan wat rust geeft. 

Terug
Bovenaan