Bang

Tsjonge,

Ik dacht werkelijk dat ik de enige was. Ik herken het ook zo goed! Ik heb geen miskraam gehad of zo, ben nu 10 weken en 5 dagen en ik ook steeds van die momenten dat ik me afvraag of het wel goed zit? Ik heb bijna nergens last van dus niks te klagen maar ik lees vaak van die verhalen en ga dan denken, oh als dat bij mij maar niet is. Ik kijk nog steeds iedere keer met plassen naar het wc papiertje!

Ik koop ook niks voor mezelf voordat ik zeker weet of alles goed is, mag volgende week naar de vlk,d an ben ik 12 weken en ik kan niet wachten. Ik heb al wel een aantal kado's gehad en dan denk ik, wacht nu ff aub, maar het is wel lief allemaal hoor.

groetjes Po
 
Ik denk dat je inderdaad altijd wel wat angsten blijft houden.
Ik heb zelf ook eerder dit jaar een miskraam gehad en daardoor bij de tweede zwangerschap een vroege echo en in eerste instantie voelde ik mij behoorlijk opgelucht en kon er weer even tegen aan. Maar na een week of twee kwam toch de twijfel weer naar boven. Voornamelijk doordat ik nog neit groeide en natuurlijk ook nog niets kon voelen. Wel was ik misselijk, maar als dat een dag minder wordt, slaat ook de twijfel weer toe. Nu ben ik inmiddels 15 weken en heb een echo gehad met 12 weken, waarop alles goed was en kijk ik heel erg uit naar het moment waarop ik het ga voelen, zodat je die geruststelling hebt. Tegen die tijd zijn er vast weer andere dingen waar je aan gaat twijfelen.
Alles bij elkaar denk ik dat het helemaal niet raar is als je dus angstig bent, maar probeer er ook van te genieten en na die eerste echo, kun je best al wat dingetjes kopen, want dat is toch ook een stukje bewustwording voor jezelf.

Groetjes Snoopy.
 
Hoi Bibi,

Ik heb op het ogenblik erg veel baat bij bachdruppels,ik gebruik de resqueremedie.
die zijn helemaal veilig en kan er voor zorgen dat je je niet in je angst verliest, want je kan alles beter relativeren.
Zoals je zegt gaat alles perfect, het is zo jammer als er door je angst, zo veel aan je voorbij gaat,

sterkte en ik hoop dat je snel kunt genieten, Jeanette
 
Heel normaal hoor,je bent zo blij dat je daarom juist weer heel bang er van wordt dat het afgenomen zal worden...denk dat iedereen dat zo wie zo de eerste 12 weken wel heeft...daarna wordt het wel wat minder,maar soms slaat die angst toch nog een beetje toe...al wordt het steeds minder...maar als je dan ergens leest dat het met 22 weken mis gaat zit je weer zo te malen...pfff het is wat...dat is het probleem met kinderen,vanaf dat ze in je buik zitten maak je je al druk over van alles en niks!! moeder gevoelens dnek ik......

liefs!!
 
Terug
Bovenaan