Bang

A

Anoniem

Guest
Hoi ,

Vandaag ben ik 7 weken en 2 dagen zwanger.
Maar ik heb nog steeds elke dag hele erge ongi krampen.
Is dit wel goed??????
Af en toe doen ze zo'n pijn dat ik er bang van word!
Wanneer moetdat over zijn???

Help me.

Liefs Bontrie

Hey Bontrie,

Ik heb het zelf niet zo erg gehad, dus kan je niet echt helpen. Het wil niet betekenen dat het niet goed is. Je zit nu in de fase dat je baarmoeder gaat groeien. Je banden worden opgerekt en je baarmoeder ook. Dit kan je behoorlijk voelen. Als je onzeker bent, bel dan anders de verloskundige.

Succes en heb vertrouwen.

Liefs Anoek
(38 weken zwanger 1e kindje)

he bontrie,
niet bang zijn hoor, heel herkenbaar die krampjes/pijntjes. Ik voelde me toen ook zo. Zeker omdat ik ooknog eens bloed verloor was ik niet erg aan het genieten. het beste advies is al gegeven: bel verloskundig en laat desnoods echo maken. dan weet je zeker hoe het met je kindje gaat. mIj stelde het in ieder geval (voor een tijdje) gerust.

boekie (16 w, 4 d)

Bedankt voor jullie reactie!
Ik heb zoiezo 2 april mijn eerste echo.
Zal ik bellen of wachten tot woensdag??

Hoi,

2 april is natuurlijk al best wel snel, maar duurt erg lang als je echt heel erg ongerust bent. Beter een keer teveel de verloskundige bellen denk ik altijd maar. Dus als je echt zo ongerust bent en zelf geen rust hebt tot volgende week, dan zou ik bellen. Anders maak je jezelf (onnodig) gek.

Succes. Laat je weten als je gaat bellen en wat de vk zei?

groetjes

Hoi,

ik heb ze ook hoor, die krampen. Niks aan de hand... komt gewoon omdat je baarmoeder uit moet rekken en met banden aan je ruggewervel enzo vast zit...

Het wordt wel erger als ik het druk heb en als ik veel til. Zodra ik rust neem, wordt het wel wat minder, dus misschien is het wel verstandig om even naar je agenda te kijken? :)

hoi Bontrie!
Herkenbaar hoor, en idd je wordt er heel onzeker van!
Ik heb het tot mijn 15de week gehad zo ongeveer.
En idd als ik het heel druk had, werd het erger.
Zo nu dan heb ik er nog even last van maar zo vaak niet meer,
veel plezier met je echo!!!

Groetjes Rimke
17+5 weken zwanger

Hoi,
Ik heb het ook veel gehad. Het is inderdaad het oprekken. Ik wist in eerste instantie niet dat ik zwanger was en was maar op mijn ongestelheid aan het wachten. En toen ik toch maar eens een test ging doen bleek ik zwanger te zijn!

Fijne zwangerschap toegewenst!
Liefs Tineke

Terug
Bovenaan