Bang

Hoi

ook ik heb tot een week of 8 echt  ongieachtige krampen gehad. erg vervelend.
De beste tip die ik je kan geven, neem genoeg rust. Hoe drukker ik het had, hoe meer krampen. Ik heb een periode ongeveer 16 uur op een dag in bed gelegen, erg vervelend, maar de krampen bleven wel zo goed als weg.
sterkte.

Natalie
(12wkn 1dg)

Hallo,

Inderdaad niet teveel zorgen maken. Ik ben nu 17,4 weken en heb het nog steeds!!! Ik ben gister bij de verloskundige geweest en die vond dat niet zo gek, want de bovenkant van mijn baarmoeder zit nu al waar hij moet zitten als je 20 weken bent, dus het groeit erg snel!  Ik ben dan wel zwanger van de derde, dus daar stond ze ook niet zo van te kijken.

Groetjes Paula

Geen zorgen maken hoor! Toen ik zwanger was van Eva had ik het ook heb geloof ik wel 3 keer de vk gebelt omdat ik me zorgen maakte. Voelde me goed was niet misselijk ofzo alleen die ongesteldheids krampjes. Het hoort er dus bij je baarmoeder wordt groter en daar komt het dus vandaan.

lekker genieten hoor.

Veel Liefs Linda,

ik zou me niet te druk maken (is helemaal niet goed voor je).
hoort er bij. kan innestelingspijn zijn (dus dat het vruchtje zich goed vastmaakt ofzo) en idd je baarmoeder die verandert, banden die weker worden.
je lichaam ondergaat nu een hele verandering en dat gebeurt niet van de een op de andere dag. Het moet zich aanpassen en heel wonderlijk doet de natuur dat zelf, maar dat gaat wel gepaard met wat pijnen.
als je het echt niet vertrouwd moet je altijd de vk bellen. die vind dat heus niet raar of vervelend, daar zijn ze voor.
ben zelf ook ongeveer 8 weken zwanger maar dan van de derde dus ik weet wel een beetje hoe het gaat. (al is het wonderbaarlijk hoe snel je het vergeten bent...)
succes.

Terug
Bovenaan