bang

Tot nu toe (ben nu 30 weken) ben ik nog niet bang voor de bevalling. Ik denk er gewoon aan dat het er bij iedereen uit komt, en ik denk aan aanstellerige typjes die ik ken die overal over miepen maar die wel kinderen hebben gebaard. Als die het kunnen moet ik het ook kunnen. Ik probeer zo min mogelijk aan slechte dingen rond de bevalling te denken want je weet toch niet wat je te voorduren gaat krijgen. Als je te angstig wordt werk je de bevalling alleen maar tegen.

Liefs
Lot

vraag aan je verloskundige of ze de preventive support of labour methode gebruikt. Dan weet je zeker dat de bevalling niet langer dan 12 uur duurt, dat er iemand bij je blijft om je te begeleiden en dat je pijnstilling krijgt als je het niet meer trekt.

Bereid je ook voor op een ziekenhuisbevalling,ook ik wou graag thuis bevallen en we moesten halsoverkop ineens naar het ziekenhuis omdat het hartslagje van de baby afzwakte.Ik wil je alleen maar voorbereiden op een terleurstellingwant ook ik wist natuurlijk wel dat dat soms zo gaat maar was wel teleurgesteld toen het me overkwam.

Terug
Bovenaan