bang

hallo alemaal ben verleedjeer mijn dochtertje kyara verlooren bij 40 weeken en 3 daagen aan een placenta loslaating maar ben nu weer 31 weeken zwanger en de stres ga nu wer beginen ben vreselijk bang slaap slecht   hooftpijn hoe moet ik die laaste weeken door koomen he vreeselijk krijg wel een keizersnee met 38 weeken dat lucht wel wat op maar duur nog 7 weeken duur zo lang mag nu wel om de 14 daagen en 1 maart krijg ik nog een uitgebreide echo maar wat is dit alemaal eng liefs jolanda

ooooh meis, wat kan ik me dat goed voorstellen. Je zal nog zo'n twee maanden in de spanning zitten. Blijf hopen, blijf dromen.
Ik neem aan dat ze je nu niet tot 41 weken laten lopen.

Ik wens je heel veel sterkte de komende weken.

Sterkte

Miep

Hoi Jolanda,

Ik heb rond dezelfde tijd als jij mijn zoontje Beau verloren, vorig jaar. We hebben elkaar toen ook wel eens een berichtje gestuurd. Ook ik ben weer zwanger (bijna 25 wkn, van een tweeling!!!) en ik kan me jouw angsten heeeel erg goed voorstellen. Ook bij mij is het met 40 wkn ineens mis gegaan met de placenta...wel heel erg fijn dat je nu 6 april de keizernee krijgt. Ik hoef gelukkig ook niet langer dan 38 wkn te wachten. Ben je dan al 38 wkn? Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je achteraf hier nog even laat weten hoe het alllemaal gegaan is...Succes en probeer ook nog een beetje van de laatste week te genieten.

Groetejs Brigitte

Terug
Bovenaan