bang

hallo brig tuurlijk laat ik het hier hooren onder deze dicusie oke ik probeer ook wel te genieten maar had van morgen paniek aan val ik zou geen kontrole meer krijgen tot donderdag 5 april maar nu ik mog gelijk koomen echo gehad ales was goed aleen wat hooge bloedruk maar heb wat vocht nu maandag voor het laast en dan donderdag opgenoomen je hoor het nog wel van me oke geniet jij ook beetje van je zwangerschap groetjes jolanda

Hoi Jolanda

Met 36 weken zwangerschap liet mijn placenta gedeeltelijk los, gelukkig waren ze er heel snel bij en ik kreeg ik met spoed een keizersnee. Mijn zoontje is nu bijna 9 maand.
Hiermee wil ik zeggen dat het soms ook goed gaat. Zodra er iets gebeurt bij je zullen ze meteen ingrijpen. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je volgende week een gezond kindje in je armen mag sluiten.
groetjes marije

quote: marije7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2007 13:32:14'));

Hoi Jolanda

Met 36 weken zwangerschap liet mijn placenta gedeeltelijk los, gelukkig waren ze er heel snel bij en ik kreeg ik met spoed een keizersnee. Mijn zoontje is nu bijna 9 maand.
Hiermee wil ik zeggen dat het soms ook goed gaat. Zodra er iets gebeurt bij je zullen ze meteen ingrijpen. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je volgende week een gezond kindje in je armen mag sluiten.
groetjes marije

hallo marije ja dat weet ik wel maar mijnplaceta was los en ik lag al in zieknhuis waater was al gebrooken moest een spoed keizersnee heben maar er was geen oka en geen team om een keizersnee te doen waaren met iemand beezig daarom moest ik wachten en wat het te laat voor kyara als ze mij gelijk haden geholpen had ik haar ook nog bij me gehad snap je het een beetje nu geplant keizersnee vrijdag liefs jolanda

Hallo Jolanda,

Ik wil je  even hééél veel succes wensen voor as vrijdag, ik zal een kaarsje voor je branden. En daarna wens ik je heel veel plezier en geluk met je kindje!!!!!!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan