bang

dat is schrikken zeg! ik hoop dat je morgen goed nieuws hebt! al ga ik daar wel van uit hoor! zoals de rest ook al zegt, het komt heel vaak voor!
maar toch blijft het eng.. succes morgen!
hou je ons op de hoogte?

goedemorgen dames
het is nu niet meer licht bloed maar donker bloed maar heb de nacht van hel gehad heb zo slecht geslapen be constant bezig alles wat je voelt is negatief . ik ga dadelijk direct de vk bellen ik wil duidelijkheid voel me gewoon ellendig dan weer kramp hier en dan weer niets ik word hier zo onzeker van om gek te worden
heb de halve nacht liggen huilen al wou ik stoppen het lukte gewoon niet je blijft malen ik hoop dat ik daelijk een hoop meer duidelijkheid heb

dank je voor jullie rustgevende woorden ik kom later terug met hoop ik goed nieuws

x kelly

ik heb nu al 2 dagen licht bloedverlies vandaag wordt de 3e dag het is niet constant en ook niet helder dus er zal nu wel veel spanning op de baarmoeder staan door het groeien van de kleine mini me :) & dus straks toch ook maar even na de VK voor een echo! al kijken ze maar 5 minuutjes je bent dan toch gerustgesteld als alles nog goed zit

groetjes Indry

ja ik mag om 3 uur vanmiddag even komen om te laten kijken idd dus laten we gewoon hopen dat alles oke is dan ben ik tenminste weer gerust je maakt je helemaal gek ook al weet je dat je dat niet moet doen
succes jij ook vandaag indry en ik laat straks wel weten hoe en wat

he dames ben vanmiddag geweest en gelukkig was alles goed het hartje klopte goed en het beweegde ook al zwaaide ook al met 1 armpje!!
maar wat een last valt er dan van je af als je dat ziet kan tenminste vannacht weer goed slapen
het kon komen van te harde ontlasting en de doorbloeding van de baarmoeder
mag over 4 weken voor de 13 weken echo
ben zo blij en gelukkig heb maar weer potje gejankt hahaha dat zit wel oke

bij mij was ook alles oke! smile smile smile :) heb een goed doorbloede baarmoeder & dan springen de vaatjes ook gewoon zomaar als je niks doet, zag het hartje nu ook nog duidelijker kloppen als de vorige keer wat een rust dan in 1 keer!!! 9 weken & 3 dagen

jij had traantjes van geluk kelly ;)

nu op na de 29ste voor de 12 weken echo!

groetjessss Indry

hoi indry

die heb ik de 8 ste december dan zijn het 13 weken hihih tot nu toe blijft de datum 13 juni omdat het steeds heel dicht bij elkaar ligt
gelukkig lekker gevoel is dat he die opluchting heb geslapen als roosje vannacht hahah
nu verder met de rest

Terug
Bovenaan