bange momenten gehad gisteren!

A

Anoniem

Guest
Om 17:30 uur ging ik Lyanne ophalen van het kdv. Ik kon ze niet zo snel zien toen ik binnenkwam, ze lag lekker te slapen op schoot bij Tamara (leidster). Ik zag meteen dat ze er niet goed uit zag! Hele dikke ogen, opgezet gezicht. Tamara zei dat ze vanaf 16:30 minder lekker werd, had ook koorts. Toen ik thuiskwam, 2 min rijden, ging ze zienderogen achteruit! Ze hing als een lappenpop opschoot en reageerde niet! Ze had ruim 40 graden koorts! Ik heb meteen de ha-post gebeld en om 18:20 konden we komen. Jorg gebeld dat hij als een gek naar huis moest komen, die schrok zich rot toen hij thuiskwam!

Bij de ha-post ging het steeds slechter, wat duurt wachten dan toch lang!! Ze ging sneller ademhalen en reageerde niet meer als wij haar riepen. Je moet rustig blijven, maar ik moest gewoon huilen!

Toen we eindelijk aan de beurt waren, waren we ook zo weer weg, we moesten meteen naar het ziekenhuis, naar de kinderarts. Hij was bang voor een bijholteontsteking, omdat ze zo opgezet was. We moesten er ook rekening mee houden dat ze moest blijven. De kinderarts zei dat ze een lelijk virus en een keelontsteking had. Konden we verder niet veelaan doen, alleen een pcm-tje! Gelukkig mocht ze mee naar huis. Ik heb de hele nacht bij haar gezeten en was zo bang, zo bang ben ik nog nooit geweest!

Ze heeft tot 07:30 geslapen! En ze is nu weer beter! Nergens geen last meer van!
Nou ja!!! Wij denken zelf dat ze een allergische reactie heeft gehad op het kdv, want volgens de kinderarts zou ze nog een paar dagen flink ziek zijn van het virus????? En dat verklaard ook dat ze opeens zo snel achteruit ging en haar gezichtje zo opgezet was.

Ze ligt nu te slapen, dat is lang geleden dat ze dat 's morgens deed, maar ik laat ze maar lekker liggen, dan heeft ze het gewoon nodig!

Zo, dat moest ik even kwijt.

Groetjes, Marieke

huh?? wat een vreemd verloop, joh! gelukkig heeft zij nu nergens meer last van, maar je gaat je toch afvragen wat het in hemelsnaam is geweest...

met je allergische reactie zou je best wel eens goed kunnen zitten, tenminste zo klinkt het mij ook in de oren. ga je daarvoor nog een keer naar de HA?

ik hoop dat het nooit weer gebeurt, en dat je vandaag een beetje bij kan komen van de schrik!

knuffel voor Lyanne!

liefs Jenneke mv Ivar

bah marieke.
schrik hier ook erg van. maar als ze nu nergens last van heeft zou ik otch effe na lopen wat ze gegeten heeft en zo.
en hier mee terug gaan naar de HA.
voor het weer gebeurt. maar dat zal je wel zelf bedacht hebben he.
hopelijk ben je een beetjke bekomen van de schrik.
groeten petra

Bah wat schrikken, het zit Lyanne niet mee op het moment.
Hopelijk knapt ze snel op en kun jij ook even bijtanken.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Nick en Tess

Hoi Marieke,

Gatsie meid, het gaat niet echt lekker bij jullie. En nu dit weer, geen idee wat ik er van moet denken. Zo moeilijk om te achterhalen wat het nu is/was. Bah arme jij en arme Lyanne en arme papa, de schrik zit er weer goed in.

Geef haar maar een lekker knuffel en probeer vandaag zelf ook een beetje bij te komen, waag het niet om te gaan strijken, dat kan wel wachten. Nee zonder dollen, dnek eerst aan jezelf en aan Lyanne, dan pas de rest!

Als er iets is wat ik kan doen voor je bellen hoor! (ehhh... zal niet in de buurt komen, buikgriep virus doolt in huis rond en ik heb hem ook goed te pakken) maar je snapt wat ik bedoel, want morgen ben ik weer opgeknapt en kan de hele wereld weer aan.

Liefs Nanda

Jeetje Marieke,

heftig hoor! Gelukkig mocht ze wel mee naar huis, je doet zelf geen oog dicht, maar Lyanne herstelt gewoon sneller in haar eigen bedje! Goed en snel gehandeld!

Dikke knuffel!

Lisenka mv Tessa

Hee Marieke,

Wat akelig zeg. Ik zou toch vandaag nog even contact opnemen met de huisarts want als het echt een allergische reactie is en ze reageerd daar zo hevig op, dan denk ik dat je dat meteen uit moet laten zoeken.
Vertel gewoon je verhaal, dat ze in het ziekenhuis hebben gezegd dat Lyanne nog een paar dagen ziek kon zijn. Dat ze nu weer een heel stuk is opgeknapt en dat je twijfelt aan de diagnose en of het misschien mogelijk is dat het een allergische reactie is geweest.
Neem ook even contact op met het kdv en vraag of ze daar andere dingen hebben gedaan als gewoonlijk, of iets anders gegeten. Of er meer kindjes ziek zijn enz enz..

Veel beterschap en een kusje aan Lyanne

Liefs Kirsten

Goh Marieke wat een verhaal!
Kan me voorstellen dat jullie je rot zijn geschrokken.
Lijkt me heel akelig als je kindje helemaal niet reageerd.

Fijn dat ze blijkbaar weer is opgeknapt. Nou maar hopen dat zoiets nooit meer gebeurt.

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan