bange momenten gehad gisteren!

Hoi

wat rot joh, kan me voorstellen dat je haar geen seconde alleen liet
ik zou toch goed navragen wat ze de hele dag gegeten heeft
want een allergische reactie wil je niet nog een keer
of kijk of je iets anders gebruikt hebt op haar huid, wasmiddel enz...
ook daar kunnen allergien van komen
succes
Pas

Ach gos, arme Lyanne! En pappa en mamma natuurlijk!
Wat zal je geschrokken zijn! En heel goed van je hoe je gehandeld hebt!
Toch zou ik idd nog even het ZH bellen en zeggen hoe ze er nu voor staat, en dat je dus wel graag wilt weten wat het dan geweest is en als het een allergische reactie ergens opwas , wáár op dan? Doen hoor!

Hou je ons op de hoogte?
Sterkte meis!

Dikke knuffel van Cissy en Fabio

Wat een schrik zeg............... hopelijk kom je er nog achter wat het nou geweest is.

Groetjes
Susan

Hè bah,wat een naar verhaal!
En de afloop is helemaal vreemd.
Ik hoop dat je erachter komt wat het nou geweest is.
Groetjes Tanja

Tjonge...je weet dat kleine kindjes snel ziek kunnen worden (en weer beter), maar dit is wel heel snel gegaan. Ja, dan schrik je echt, jemig wat een verhaal.

Laat je even weten of je nog contact hebt gehad met de ha of de kinderarts? Ik hoop dat de rust voor jullie voorlopig is wedergekeerd.

Groetjes,
Ellen mv Julian

goh meissie....zit jullie ook niet mee zeg...

maar ik zit gewoon met kippevel op mijn armen je verhaal te lezen....wat raar...

Yoëll heeft voor een tijdje terug ook zoiets raars gehad....midden in de nacht hoorde ik hem..en normaal als ie wakker is krijst ie alles aan elkaar maar hij lag alleen maar met zn armpies tegen de spijlen van het ledikantje te bonzen.....en toen ik bij hem kwam staarde hij alleen maar voor zich uit zonder me aan te kijken en was gloeiend heet....
dus maar lekker bij me gepakt....vlgd dag was het over maar toch ff bij de ha geweest...die dacht ook aan een allergische reactie....jammer genoeg kom je er niet achter waarvan.....

veel sterkte daar en knuff je meissie maar lekker

liefs denise

He gatsie ik zou me ook een hoedje schrikken...
Bah vreselijk als er iets met je kleine meisje is...Ik hoop echt dat ze er helemaal overheen is, inderdaad raar hoe snel dit kan verlopen!
Succes met je mupke!!

Liefs lonneke

Zo... dat is schrikken zeg!!!   Dat zoiets zo snel kan gaan... Jullie hebben wel goed gehandelt!!   Ik zou ook vragen aan het kdv of ze iets anders hebben gedaan of gegeten.   Ik hoop dat ze snel weer helemaal beter is, en het ook niet meer krijgt!

Groetjes Liesbeth.

Terug
Bovenaan