Barbara, wanneer ga jij testen?

Hoi,
Spannend voor je ik ook voor jou en hoop dat het voor jou deze keer
raak is. Zelf ga ik voor de volgende ronde maar ik ga wel proberen om minder op het forum te zijn ik ben er denk ik te veel mee bezig.( ik weet niet of dit gaat lukken hoor)
En elk geval veel succes groeten van Barbara

Hoi Jen en Barbara,

Jammer   bar dat je ongi ben   geworden!op naar de   volgende ronde   en   wat je   al   zei is   ook   wel   zo,we zijn eigenlijk veel   bezig   met het   forum dus   misschen iets   meer   afstand   nemen   kan   geen kwaad...maarja verslavend   he!!!
IK blijf   je   volgen   hoor...het lukt   je   wel   een keer!!!

En   jen   voor jou duim ik   nog  zolang   je   niet ongi   geworden ben!!
Ook bij jou   komt het   goed,trouwens is   dat niks   voor jullie   die   tarwekiempilletjes/olie??

Ik heb er zelf   geen   ervaring   mee maar misschien   een   idee?

liefs   maagd

Hoi,
Ik ben al aan de tarwekiemcapsules ik voel me er goed bij en het is ook goed voor de weerstand dus kan geen kwaad.
Maagd hoe is het met je?? Voel je je lekker of ben je erg misselijk??
Jen hoe is het met jou?? Al weer getest??
Groeten Barbara

Hoi Barbara en Maagd,

Maagd, wat leuk dat je af en toe ons nog eens komt bezoeken op dit zwanger worden- forum. Thanx!
Barbara, ik heb gisteren nog getest (zie mijn  vorige berichtje) maar die was nog steeds negatief. Dus ik probeer er nu even vanuit te gaan dat het niet raak is, maar weet het nog steeds niet zeker!  Effe morgen afwachten, als mijn ongi er dan nog niet is, test ik woensdagmorgen nog een keer...
Ik zal proberen morgenavond  jullie nog effe een berichtje te sturen, en anders woensdagmorgen. Wish me luck....

Liefs Jen    

P.S. Ik heb inderdaad ook tarwekiemoliecapsules in huis gehaald, ben ik een paar dagen geleden mee begonnen. Dus als het deze ronde niet raak is, wie weet helpen die capsules me bij de volgende ronde....

hallo mensen ik ben nieuw ik heb ff een vraagje mijn ong moest zijn afgelopen woesdag ben het tot heden nog niet heb maandag er voor getest maar kwam niks uit wat moet ik nu doen afwachten of toch gaan testen groetjes blontje

Hoi blontje,

Hoe lang geleden heb je getest? Als het al een paar dagen geleden is zou ik nog maar eens testen..

Ik  voor je!!

Greetz Jen

Terug
Bovenaan