Barrel....Waar ben je?????

Hoi Maui,

Ik moet vanaf donderdag om 9.37 aan de klus, haha, ik zal er een stopwatch bijpakken; ja lieverd, nu mag je! Tot ergens  zondagnacht... maar mijn 'echte' eisprong zou ook ergens in deze periode moeten vallen  dus misschien heb ik nu wel dubbelkans!

Wel grappig zo'n site, maar of het werkelijk zo is?! Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Marian

ha marian,

ik heb inderdaad ergens gelezen dat wanneer je normale eisprong samenvalt met je kosmobiologische eisprong je extra veel kans maakt. Spannend hoor!!!
Hoeveelste ronde zit je en hoe is jou cyclus?

veel liefs van Maui

Hey Maui,

Dit is de 3e ronde, ik ben in juni gestopt en had meteen en cyclus van 35 dagen, daarna weer 35, dus ik ga nu ook maar weer uit van 35. We gaan voor het eerste kindje.

We zijn nog niet echt gericht aan het klussen, maar dit was wel de eerste maand dat mijn man vroeg wanneer de goede dagen nu zouden zijn. Dat ie me graag even extra wil verwennen op die dagen. We zullen zien!
Het moet absoluut geen moeten worden, maar wanneer je al lang bezig bent, ontkom je daar denk ik niet aan.

Hoe staat dat bij jullie? Al lang bezig?

Het lijkt me geweldig om zwanger te zijn en dan uiteindelijk een kindje van ons 2-en te hebben. Dat er dan een baby ligt waar onze beide genen in zitten, prachtig toch? Het idee dat je dan samen zeg maar een beetje voortleeft, vind ik erg mooi.

Droom, droom, hopelijk gaat het gauw lukken!

Liefs,
Marian

hoi Marian,

Ik ben begin maart gestopt met depil. Toen hebben we een cyclus afgewacht (nou ja met een rubbertje dan) die cyclus duurde 35 dagen. Ik zit inmiddels in ronde 5. Maar mijn cyclus is nog iedere keer anders geweest. eerst dus 35, toen 34, toen 31, toen 29 en vorige 32. Dus geen een keer dezelfde. Maar ja ach, sommige hebben een super onregelmatige dus ik heb niets te klagen...
Ik hoop natuurlijk dat het zo snel mogelijk raak is, maar als ik aan al die stellen denk die al 1 jaar of 2 jaar of misschien nog wel langer bezig zijn vind ik dat ik niet mag klagen.
Natuurlijk baal ik ook als ik ongi word, maar dat doet iedereen die graag een kindje wil (anders is er toch iets mis denk ik)
We zullen zien en klussen er lekker op los.
Ben jij al lang hier op dit forum. Er zijn er zoveel dat ik het niet bij kan houden. Ik reageer hier ook niet super veel omdat ik gewoon vaak geen antwoorden weet of het antwoord is al gegeven. Maar ik lees bijna iedere dag op het forum.

veel liefs van Maui

Dag Maui,

Ik ben er vanaf dat ik gestopt was met de pil, dus vanaf juni. Maar net als jij reageer ik niet vaak. In vlagen ben ik hier dus te vinden! Zo probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn en toch af en toe mee te krijgen van hoe en wat. Ik vind het vooral leuk om mee te krijgen hoe iedereen het wachten beleefd, het wachten op je NOD en het testen en alles.

Hopelijk gaan we samen naar het zwangerforum. We zullen dan mei-kindje krijgen toch?

Liefs,
Marian

Zo daar was ik ook weer even...
Met nog een week te gaan tot m'n nod... de buikkrampen beginnen te komen, dat heb ik anders nooit..

Zou het dan toch???

Spannend weer hoor!

Spannend hoor barrel. Ik ga zo hard voor je duimen.
En het zou inderdaad leuk zijn als we gewoon met z'n drieen (of hopelijk nog veel meer meiden) naar het zwanger mei-forum kunnen.
Want in Mei....leggen alle vrouwen een baby
Dat is ons motto!!! OK.
Dus ik ga gewoon nog veel harder duimen dan dat ik al deed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

duimerdeduimerdeduim .....................................

veel liefs van Maui

Zo daar was k weer even...
Ik heb lekker vakantie maar aan leuke dingen doen kom ik niet toe... ik ben echt zo verschrikkelijk moe!!!

Misschien komt alles eruit nu ik vakantie heb...

of toch? Ik maak mezelf weer behoorlijk gek..

Hoe is het bij jou maui??? nog nieuws?

Terug
Bovenaan