Barrel....................

A

Anoniem

Guest
He Barrel,

Ik vraag me af het met jou en je klachten is????Vandaag heb ik weer af en toe ongi-trekjes...Nog een week en dan weten we meer. (voor mij iets langer)

Tot schrijfs en eenweekend!!!

veel liefsMaui!!!

Hé Maui!

Ja spannend he... nou ja gelukkig begint het op te schieten. Ik heb nog steeds wel allerlei klachtjes, misselijk, mloet vaak plassen, rare steekjes in m'n buik... maare ja het kan net zo goed wat anders zijn. Ik probeer me er niet teveel op te verheugen. Donderdag is m'n nod.
Wanneer is de jouwe????

Fijn weekend.

Groetjes Barrel

HELP!!! Ik weet het even niet meer...
Dit wordt even een niet zo fris verhaal... SORRY!

Bij het naar het toilet gaan ontdek ik ineens dat ik bloed...
Ik heb geen ongigevoel, en het is ook een ander soort bloed... geen propjes... een beetje helder rood bloed.

Ben ik nu ongi? Bijna een week te vroeg??? Na een regelmatige cyclus???
Geen ongigevoel/pijn?

Wat is dit??? Heeft iemand dit al is gehad??? Ik baal nu eigenlijk wel... had eigenlijk donderdag m'n nod...

Hoop dat iemand me een beetje raad kan geven...

Kus Barrel

Hoi Barrel!

Kan het geen innestelingsbloeding zijn?

Ik had vorige maand precies hetzelfde, een week te vroeg opeens een helderrood bloedje, en na een dag was dit weer verdwenen. Helaas brak 2 dagen later toch mijn menstruatie door! Maar heb het gevoel dat het een innesteling was en toen iets niet goed is gegaan.

Ik hoop echt dat het dus je innesteling is!

Succes en ik zal duimen,
Duin

He Barrel,

Het zou idd wel eens een innesteling kunnen zijn. Dat is bij ongeveer 10 dagen na eisprong. Dus dat klopt toch bij jou... en al jou klachten...
jeetje zeg wat spannend. Had je heel even bloed of houd het aan?
Ik heb pas zardag of zondag mijn NOD. Laat even weten of het doorzet of niet.. (dathet niet zo is, dan heb je weer een teken erbij...)

veel liefs van Maui

Het zet niet door... het waren een paar druppels, helder rood bloed. Ik heb nu wel een beetje een naar gevoel in m'n onderbuik. Het zijn geen ongikrampen, het is een beetje een naar zeurderig gevoel... ik hoop zo dat het bloeden niet doorzet... ik wordt echt gek van mezelf...

Donderdag nod... hoop maar dat ik vrijdag kan testen

Hoe is het bij jou???

Nou ik heb de hoop wel opgegeven voor deze maand eigenlijk...
Ik bloed nog steeds een beetje, het blijft wel anders van structuur dan normaal...

Eigenlijk donderdag nod. Heb net wel getest (digitaal van clear blue) deze gaf negatief aan...

Zucht... ben best wel een beetje teleurgesteld nu. Maar ja, van t weekend nog maar even testen voor de zekerheid.

Hoe is het bij jou maui???? ik hoop echt voor je dat het jou maand wordt!

Hee Maui en Barrel,
Ik las dat de komende week voor jullie weer erg spannend gaat worden. Hou jullie steeds een beetje in de gaten ben wel erg benieuwd wanneer jullie ook tot de zwangeren zullen gaan behoren. Ik hoop echt heel snel.
Ik ben behoorlijk misselijk geweest maar gelukkig gaat het de afgelopen dagen weer wat beter. Komende vrijdag ben ik alweer  8 weken zwanger, aan de ene kant vliegt de tijd maar aan de andere kant duurt het me allemaal veel te lang.
Ik ga de komende tijd heel erg voor jullie duimen en hou jullie stukjes goed in de gaten.
veel liefs bobet
ps: hier zijn nog een paar glitters:
********************************* ************************************ ****************************
************************************** ************************************** ************************

Terug
Bovenaan