Barrel....................

Ha dames,

Hier is alles nog hetzelfde. Geen vage klachten of zo...
Wat raar van die bloedingen trouwens.... Maar ik blijf toch doorduimen voor jou hoor. Zolang je nog niet normaal ongi wordt is er nog altijd hoop.
En bobet, hoe is het bij jou??? Ik hoop zo dat we snel jou kunnen volgen. Lief dat je meeleeft en ik hoop dat de glitters helpen...

Veel liefs van Maui

He Barrel...
Hoe is't er nu mee? Is het gestopt of heeft het doorgezet (ik  voor het eerste van de twee) Bij mij is nog niets te bekennen...
Maar ja mijn NOD is ook pas van het weekend. Ik heb alleen pijnlijke borsten (maar ja die heb ik wel vaker)
Ik lees het wel!!!!!!!!

Liefs van Maui

Hoi Maui!

Ik denk dat het gestopt is... vanmorgen voor het eerst geen bloed meer. Ik heb gebloed vanaf zondagavond, ruim 2 dagen dus. Ik twijfel nog erg over wat het nu geweest is, een innesteling of ongi.

Ik doe denk zaterdag een test. Dan zullen we het gauw genoeg zien.

Ik hoop dat jou duivels ook weg blijven!

Sterkte...

hey barrel,
ik wilde even reageren op je bloedverlies,
20% van de zw vrouwen heeft bloedverlies in de eerste 3 maanden van de zw. en 10 % verliest het.
dus 2 dagen een klein beetje helder rood bloed voor je NOD is volgends mij niets ernstigs.
xxx
sabrine

en Barrel, hoe is het bij jou? Hier is alles nog hetzelfde. Nog een paar daagjes en dan weten we meer... Dus nog even volhouden en duimen!!!

Veel succes met wachten en liefsMaui!!!

Hoi Barrel,

Bij mij zijn ze gekomen... die rot duivels.
Jammer maar helaas. Op naar de volgende ronde!
Nieuwe ronde , nieuwe kansen... zullen we maar zeggen.
Een voordeel hebben we... de cyclus is weer ietsie korter geworden:
eerst 35, toen 33, toen 31 en nu 29 dagen. Perfect toch!!! Nu maar hopen dat hij regelmatig wordt (of natuurlijk helemaal niet meer komt)
Jij ging morgen toch testen???
Ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor jouw....

veel liefs van Maui

Hoi Maui!

Wat ontzettend balen voor je dat die rotduivels toch gekomen zijn... maar wel prettig dat je cyclus weer wat korter is.
Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen...
Ik doe lekker nog een ronde met je mee hoor!

Zoals ik eerder al zei, zondag avond begon het bloeden, woensdag was dat helemaal over, donderdag avond ben ik weer bloed verloren, daarna heel kort ongi kramp gehad maar geen bloeding meer.
Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben, donderdag was de test ook negatief, als er iets geweest was had de test dat al aan moeten geven.
Ik vermoed dat het in een vervroegde afvloeiïng is geweest ofzo.

Ik weet alleen niet of ik die eerste bloeding nu als nod moet rekenen... ik heb besloten om maar gewoon om de dag te gaan klussen (hubbie is er erg blij mee... haha) en dan zie ik wel wanneer ik weer eens ongesteld word, gelukkig voel ik m'n eisprong altijd aankomen...

Nou meid, we houden elkaar wel weer op de hoogte, het is al weer een heel verhaal geworden...

Ik spreek je snel weer!

Groetjes

Hoi hoi daar was ik weer even...

Ik zit nog steeds in twijfel! Heb vorige week getest, een dag na m'n nod. Negatief helaas.

Nu durf ik eigenlijk niet meer zo goed... Heb die 2 bloedingen gehad maar het leek niet op ongi.
Ik denk dat ik toch nog maar is een keer test, we zijn nu een week later, als er iets is zou een test dat nu toch wel moeten aangeven...

Wat denk jij?

En hoe is het bij jou? Volgende week weer flink aan het klussen toch???

Terug
Bovenaan