Barrierse Feesten??

uuhhh Woedel,

Ik ben NU reintegratieconsulent.....
Ik geef de cursus Samen Bevallen. De hele cursus doe je samen met je partner.
Het is een combi van de gewone, gym en  yoga. We doen veel met ontspanning en ademhaling maar in tegenstelling tot andere cursussen volgen zowel man als vrouw (of 2 vrouwen) de hele cursus. Hij leert ook wat er gebeurt tijdens de bevalling en kan je op die manier goed coachen.
Trusten voor nu en ik spreek je morgen vast weer.

Goh, da's ook sterk zeg!
Ik heb bij Alexander Calder en Kliq gewerkt, tot een jaar geleden. Misschien kennen we elkaar. Het kringetje lijkt steeds keliner te worden. Grappig, zeg!

Hee, maar als ik meer wil weten over jouw cursus en mijn mannetje wil meer weten, waar kan ik dan meer info vinden? Ik snap het als je niet zomaar je naam hierover wil prijsgeven enzo. Maar hoe dan wel???
Heb ik me trouwens al vaker afgevraagd, ook toen iemand tegen me zei dat het misschien leuk was om elkaar ooit te ontmoeten. Zou lullig zijn als het halve forum ineens ook verschijnt...

Al verwacht ik niet dat veel mensen dit topic zullen lezen omdat barrierse feesten weinig mensen iets zal zeggen.

ik denk dat veel mensen nieuwsgierig zijn hoor, net als ik, dus we lezen wel mee   (sorry)

Ff snel want ik moet koken: meer info op www.samenbevallen.nl.
Je kunt ook contact opnemen met Nicole Demper (dat ben ik niet, maar als je Moeders voor moeders op bezoek hebt gehad ken je haar wel). Zij is regioleidster van Samen Bevallen en deelt de groepen in (er zijn meerdere cursusleidsters in onze regio).

Vanavond meer.

Groetjes,

M3

Heb net even snel op de site gekeken. Ik kijk een andere keer uitgebreider, want ik moet zo weg. Heb een workshop huidverzorging (verkapte party waar je naar hartelust mag smeren enzo).
Ben benieuwd of het leuk is...

Tot vanavond waarschijnlijk.

Toch niet van Nutrimetics hè? Het moet niet gekker worden......

hoi hoi

ik lees ook zo stiekem mee hoor...(hihi)
ben wel nieuwschierig of jullie elkaar nu wel of niet kennen.

ik heb pas ook ontdekt dat ik iemand van dit forum ken,wel leuk...

xxxtam80

Terug
Bovenaan