Hoi Tamara,
Hier een januari mama. Wat vervelend dat je je zo rot voelt! Ook ik voelde me de eerste weken echt niet zo super en ik vind dat roze wolk gedoe ook zo'n onzin! Ik werd er ook gek van dat iedereen maar zei: geniet ervan he! Ik had alleen maar zoiets van, wanneer dan? Ik heb er geen tijd voor! Ik vind het echt enorm wennen met zo'n kleintje! Heel je leven is van de ene op de andere dag om gegooid en het is ook behoorlijk hard werken! Helemaal als je continu moet kolfen! Ik heb dat in het begin ook moeten doen omdat Tymo de borst weigerde. Gelukkig begon hij na 2,5 week met behulp van een tepelhoedje toch te drinken. Net op tijd, want ik wilde er eigenlijk net het bijltje bij neer gooien. Sinds deze week(hij is nu 7wk) drink hij normaal uit de borst en dat is een hele verademing. Ik weet zeker dat ik het continu kolfen echt niet had vol gehouden, het is zo enorm tijd rovend! En weet je, van flesvoeding worden kindjes ook groot hoor! En hij heeft toch al mooi 2 weken borstvoeding binnen, dus dat is alleen maar mooi mee genomen.
Heel veel sterkte en succes de komende tijd! En vergeet niet dat je absoluut niet de enige bent! Ik vind het heel stoer dat je er over praat en dat je hulpt gezocht hebt! Dat doen veel mama's je niet na.
Liefs,
Mar