A
Anoniem
Guest
Vanavond weer een exit in BB. Ben wel heel benieuwd. Roel zal het vast niet zijn, ik lach me echt slap om die gozer. Heeft wel ff 20 sigaretten gerookt en daarna gaan ze het huis overhoop halen...lachen.... Van mij mag tie blijven.
wordt wel gek van Tanja....alleen maar zeuren....vind persoonlijk dat ze er wel een beetje misbruik van maakt. En dan, terwijl iedereen op rantsoen zitm uitgebreid eten maken, een bord vol waar je eng van wordt, drie happen nemen en dan alles weggooien.....mn mond hang nogt steeds...
Maar denk dat zij er totdat de baby er is niet uitgestemd kan worden. Vind het iets te opvallen dat iedereen over haar klaagt, maar niemand haar nomineert....raar.
Het is natuurlijk in belang van Talpa als ze erin blijft....
Dus, Lieske of Ralph? van mij mag Ralph weg.
Het zal me benieuwen.
Danielle
wordt wel gek van Tanja....alleen maar zeuren....vind persoonlijk dat ze er wel een beetje misbruik van maakt. En dan, terwijl iedereen op rantsoen zitm uitgebreid eten maken, een bord vol waar je eng van wordt, drie happen nemen en dan alles weggooien.....mn mond hang nogt steeds...
Maar denk dat zij er totdat de baby er is niet uitgestemd kan worden. Vind het iets te opvallen dat iedereen over haar klaagt, maar niemand haar nomineert....raar.
Het is natuurlijk in belang van Talpa als ze erin blijft....
Dus, Lieske of Ralph? van mij mag Ralph weg.
Het zal me benieuwen.
Danielle