BB: en wie gaat er vanavond naar huis: EXIT dag

A

Anoniem

Guest
Vanavond weer een exit in BB. Ben wel heel benieuwd. Roel zal het vast niet zijn, ik lach me echt slap om die gozer. Heeft wel ff 20 sigaretten gerookt en daarna gaan ze het huis overhoop halen...lachen.... Van mij mag tie blijven.

wordt wel gek van Tanja....alleen maar zeuren....vind persoonlijk dat ze er wel een beetje misbruik van maakt. En dan, terwijl iedereen op rantsoen zitm uitgebreid eten maken, een bord vol waar je eng van wordt, drie happen nemen en dan alles weggooien.....mn mond hang nogt steeds...
Maar denk dat zij er totdat de baby er is niet uitgestemd kan worden. Vind het iets te opvallen dat iedereen over haar klaagt, maar niemand haar nomineert....raar.
Het is natuurlijk in belang van Talpa als ze erin blijft....

Dus, Lieske of Ralph? van mij mag Ralph weg.
Het zal me benieuwen.

Danielle

Van mij ook Ralph. Ben het verder ook helemaal met je verhaal eens!!!!

TOTZIENS,JE BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL......

ohnee dat was wat anders....

nou euhm van mij mag Ralph ook wel weg.
maar lieske vind ik ook niet zo leuk meer eigenlijk.

ROEL MOET BLIJVEN!!!

we shall see.....

groetjes Bri

die ralpf moet eruit!! die valt ook helemaal niet op in de groep!
en die tanja...is ook helemaal niks! heel egoistisch!! ik denk eigelijk dat ze haar niet nomineren mogen vanwege de bevalling denk ik!!

maar ja we zullen zien vanavond!!!

liefs Wilma

hoi hoi, Van mij mag Tanja er ook uit maar dat kan iid niet. Dan toch maar Ralph of
LIeske, Roel is leuk! Ga vanavond ook maar kijken.
Ben vanavond nog wel op m'n vruchtbaarst maar m'n mannetje is er vannacht niet, HELP! Gisteren hebben we t wel gedaan en morgen kan het ook nog, maar toch baal ik wel!
Liefs Mirjam

hallo hallo
Wat een leuke verrassing. bb tussen de testen!
Nou ik praat graag even mee. Heb zeer helaas te weinig tijd ivm verbouwing om bb elke dag te kijken, maar de donderdagavond is heilig, dus ik ga ook zo weer naar huis om te kijken.
Enne ik ben het eens, roel moet blijven.Zowel ralph als Lieske vind ik helemaal niks!
we shall see!

liefs mij

Terug
Bovenaan