BB: en wie gaat er vanavond naar huis: EXIT dag

BYE BYE Ralph...
Vriendje van nathalie zal blij zijn met haar reactie.... Mij benieuwen hoe ze nu Ralph weg is over em gaat praten...

En Tanja....aaarrrrggggghhhhh
Lekker roken en daarmee de rest op rantsoen zetten maar zij krijgt toch wel normaal te eten.... al voelt ze zich daar weer te goed voor. En maar zeuren over wat gezond moet zijn voor dr kindje, maar wel doorroken.... het zal wel aan mij liggen, maar van mij mag ze weg. Zo graag willen we die baby toch ook weer niet geboren zien worden????

Leuke nieuwe roddel ook....dat er iemand homo/lesbo zou zijn. Zou mij niet verbazen als het ook alleen een roddel is, maar wel het hele huis op zn kop staat... We zullen zien.... wordt vast weer leuk om te kijken van de week.

slaap lekker allemaal...

Liefs,
Danielle

Hallo allemaal!
Wat fijn dat ik niet de enige ben die zich zo ergert aan Tanja. Wat een gigantisch naar mens. Wat je zegt Dan, zeuren dat dat eten niet gezond voor haar kindje is maar ondertussen roken als een ketter en onwijs veel snaaien... Toen met Lieske,  ze was onwijs boos op haar dat zij de groep op rantsoen had gezet voor €5000,--. Ze had Lieske om die reden zelfs nog genomineerd de laatste keer. En het  mens zet d.m.v. het roken van één digaret de hele groep op rantsoen. Maar denk je dat ze het woordje "sorry" over haar lippen kan krijgen? Ik heb gisteren vol verbazing naar het geduld van de bewoners gekeken. En dan steeds maar dreigen dat ze weg gaat, laat haar alsjeblieft weggaan. Als ze vrijwillig gaat komt er misschien wel weer een nieuwe zwangere in. Dan kunnen de bewoners zien dat dat hele gezeur van Tanja echt niet met hormonen te maken heeft. Tanja geeft zwangere vrouwen echt een slechte naam! Zo, fijn zeg, dat ik eventjes mijn gal kan spugen hier.
Groeten Nicole
p.s. Dat met die homo in huis is volgens mij een roddel, hoewel er natuurlijk wel verhalen rond gaan dat Ingrid een transeksueel zou zijn...

Terug
Bovenaan