bbq tips gevraagt

Weet zeker dat het erg leuk wordt! Ken je nog mensen met party tenten, stel dat het slecht weer wordt? Wij hebben in de loop der jaren maar 2 aangeschaft, een normale en een grote.

Die man die bij ons het vlees en salades doet die levert ook 2 bbq's, omdat er zoveel mensen komen hoeven we daar niet voor te betalen. We betalen hem wel altijd iets extra en dan maakt hij ze schoon! :)

Volgend jaar zijn we 5 jaar getrouwd en dan regelen we er misschien een springkussen voor de kids bij. We kunnen dan heel voordelig 1 huren. nu ik er over schrijf, krijg ik alweer de kriebels, haha!

Liefs Lientje

Tja bbq-ideetjes, hihi

Als we bbqen vinden we vis op de bbq erg lekker, bijv zalm... kopen we uit de diepvries bij de aldi, dus redelijke prijs en ze smaken goed!
Leg ze alleen wel in zilverpapier met lekkere kruiden erin als een pakketje op de bbq dan blijven ze lekker sappig.

Verder gaan hier kipsateetjes er ook goed in en maken we eigenlijk zelf,
kopen we gewone kipfilet, snijden in blokjes en laten het in satemarinade van conimex een nachtje in de koelkast staan en dan aan stokjes (die zich volgezogen hebben met water, dan verbranden ze niet)

Verder een heeeele hoop stokbrood hihi, dat gaat als een trein,

Veel plezier er mee,
liefs marina

Bijna vergeten, maar dankzij Marina weer aan herinnert! Wij maken ook kip spiesjes zelf, stokjes een nacht in het water en de kipfilet (zak van de aldi, uit de vriezer) in de marinade (marinade kruiden van silvo) en dan met stukjes ananas, mmm!!!

Ik was het 1 jaar bijna vergeten en toen plaatste iemand een grapje dat hij de spiesjes miste. Dus toen snel de 80 spiesjes neergezet, je zult het maar echt vergeten.....

Die zalm van Marina klinkt ook heerlijk! ik zou dat alleen niet met zoveel mensen doen, maar ik ga het zeker zelf een keer doen! Wij zijn dol op bbq, maar ook op vis, dus dat wordt smullen!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan