bbz of niet?

A

Anoniem

Guest
ik heb vandaag van iemand gehoord dat de klachten die ik heb wel eens een buiten baarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn, en dat ik ipv naar de huisarts beter naar de ehbo kan gaan, omdat ze je daar tenminste serieus nemen, meestal.
omdat het trekkerige gevoel steeds een beetje sterker wordt, zit ik hier wel over te denken, mijn dokter denkt anders toch dat ik er teveel mee bezig ben, dat heb ik nu wel gehoord.
ik heb gewoon het id dat er iets niet goed zit, wat vinden jullie dat ik moet doen?
behalve die test dan he

Ik geef Deez groot gelijk, bellen meid.
Je gevoel zegt vaak genoeg en je kent je eigen lichaam het beste.
Succes hoor.
Liefs van Miena.

Als jij denkt dat het nie goed is moet je zeker gaan???? Stel je vor dat het niet goed is en het duurt 6 maanden voor het echt mis gaat!!!! Dan ben je nog verdrietiger dan je nu zou zijn!!!! Zeker doen en wie weet valt het best mee hoor!!

Succes Liza

Je moet doen wat je het beste lijkt, en als je het niet vertrouwd ga je toch gewoon naar het ziekenhuis.
Je moet iets dit is ook niet goed toch!!!
Wens heel veel sterkte met alles!!!

Liefs sandy

hee fiepke,

ben al ff niet meer geweest hier maar wat lees ik nou???denk je dat je mischien een \BBZ hebt??ipv een MK?? tjeee...ik zou ook zeker doen wat jij denk dat je moet doen..tis toch jou lichaam nietwaar? das namelijk niet niks een BBZ heb ik van horen zegge...dus zeker doen hoor!!! veel sterkte!!

liefs sweety

thanx meiden voor de reacties
ik ga morgen regelrecht bellen, naar wie weet ik nog niet, ik heb nog geen verloskundige of gynaecoloog en de dokter neemt me maar half serieus dus.
gelukkig kan ik nog realistisch nadenken, wat dat betreft, heb ik al verdriet gehad om de miskraam, dus dat heb ik gehad.
we waren gewoon rustig aan verder aan het gaan dus eens kijken wat morgen ons oplevert.
het is alleen een super rot gevoel in mijn been.
ik laat morgen iets horen
kus

Terug
Bovenaan