bbz of niet?

heb vanmorgen dus een test gedaan, maar die was negatief.
het trekkerige gevoel houd wel aan, dus ik weet niet waar k heen moet,
een verloskundige kan niets zien als je een bbz hebt, omdat dat in je eierstokken is.
zucht denk dat ik toch de dokter maar bel.

hoi Fiepke,

Ik zou de huisarts je maar eens laten doorsturen naar de afd. gyneacologie van het ziekenhuis. Je moet er gewoon op staan als hij je niet serieus neemt! Het is jou lichaam.
Daar kunnen ze onderzoek doen, een echo, ws inwendig maar weet zeker dat ze je daar meer kunnen vertellen.

We horen het wel. Succes! Gr. Roos

He meisie
Wat een onzekerheid zo. Vind het zo vervelend voor je. Maar volg je gevoel maar laat je niet ophol slaan door alles wat er gezegd word. Als je het niet vertrouwd moet je zeker ff naar de ha en hem dwingen om je door te laten sturen. Ik heb zelf vorige maand een bbz gehad en had wel hele hele hele  hevige klachten. Ik kom bv niet echt meer op mijn benen staan, viel flauw en viel heel snel af.  Bij moesten ze me wel snel door sturen.Het is jou lichaam  en als je het niet vertrouwd moeten ze je door sturen. Je betaald toch niet voor niets een fortuin aan je verzekering.
Veel sterkte meid  

liefs berna  

thanx.
ik kan om half vier terecht.
ik weet niet wat het wel of niet is en hier wordt zoveel gezegd dat ik alleen maar naar mezelf luister, anders zou ik idd wel gek worden!
gelukkig kan ik nog wel realistisch denken,
maar iedereen zegt zoveel verschillend tegen je!
de een zegt dat je zwanger bent, de ander zegt een bbz die zegt weer een miskraam,
ondertussen ben ik zelf gewoon lekker door aan het leven, alleen zijn die klachtjes gewoon vervelend.
en zoals ik dus al meer heb vernomen is het bij een bbz heftigere pijn dan ik heb, dus daar hoef ik me denk ik geen zorgen over te maken.

Terug
Bovenaan