Bbz uitgesloten volgens gyn

Ik heb in september een bbz gehad en het zat toen in mijn linker eileider. Nu 11 weken en drie dagen zwanger en vanaf het moment dat we wisten dat ik zwanger was echo's gehad. Als j e 4 weken zwanger bent controleren ze of het niet in de eileider zit en is het nog niet goed te zien in de baarmoeder. 

Zoals anderen ook al zeggen is er op deze termijn nog geen vruchtje te zien. Ze kijken dan indd alleen of het op de goede plek zit. Wij kunnen hier misschien helemaal niks van maken maar je mag er op vertouwen dat de deskundigen dit wel kunnen. Hun kunnen bijvoorbeeld aan de dikte van je slijmvlies zien dat er wel een beginnende zwangerschap is. Als hun dus zeggen dat je nu rond de 4 weken zwanger bent zal dit ook zo zijn. Er zit dus niks anders op dan afwachten, nog even geduld en je zal het zelf ook gaan zien... in elk geval gefeliciteerd!

Ik zie de foto, 
Maar zie heel weinig.. te weinig om te zeggen of daar een vruchtje groeit als het zo is ben je korter als dat je denkt. Pas met 5 weken zie je een vruchtzakje of zwangerschap ring.
Ik neem aan dat ze je blijven onderzoeken tot ze zekerheid hebben?

Nou ze hebben me laten gaan omdat ze vonden dat ze zekerheid hadden ze hebben t vruchtje in de baarmoeder waargenomen omdat er woensdag nog niks in zat en vrijdag wel. 

Terug
Bovenaan