@beauty

Hey beauty,

Ik lees ook nog steeds mee, ben nog steeds aan het speuren naar een super positief bericht van jou!
Ik merk inderdaad dat je er minder bent, snap ik heel goed. Het gaat ook allemaal niet van een glad dakje he.... Jeetje zeg. Nu het verhaal vd Clomid.... Ik merk wel dat het overal anders gaat, elk zh heeft zijn eigen beleid. Net als dat elk lichaam weer anders is.

Lieverd, ik blijf kijken op deze site tot er een super gaaf bericht van jou op staat! Het is al een keer eerder gelukt, dus ja, waarom nou niet gewoon nog een keer?

Hou vol!
Dikke knuffel
Mascha (Jan 2013 mama)
Onze dochter is inmiddels geboren op 14 januari.

Hey Mascha!

Wat lief dat je nog steeds op het forum komt om mij te volgen!

We gaan gewoon vol goede moed aan de slag met de ovulatietesten en dan zien we wel weer.

Jullie lekker genieten van jullie kleine meisje, wat een poppetje zeg!

Ik ga mijn best doen om snel een positief berichtje te plaatsen :)

Groetjes Beauty

@mascha dacht dat wij elkaar op fb hadden en dat ik daar een foto had gezien maar dat was volgens mij toch van een vd andere meiden...... Hoe heet jullie dochtertje? Gaat alles goed verder? Lekker genieten hoor!

Hoi!

Ons meisje heet Noor en het gaat hier meer dan goed! Bente en Sam zijn een zeer trotse broer en zus! Het is een zeer snelle bevallng geweest, eerste wee om 22.40u, om 23.51u is ze geboren.... Heftig dus!

Natuurlijk blijf ik je volgen! We hebben zoveel aan elkaar gehad..... De meeste van toen zijn allemaal zwanger of bevallen, bij jou komt het ook goed! Kijk naar Daisy!

Komt goed meid! Doe waar jullie je goed bij voelen, neem voor jullie de juiste stappen....

Heel veel liefs!!!

Wat een leuke naam! Fijn dat alles zo goed gaat!
Jeetje wat een snele bevalling zeg.

Idd bijna iedereen van het "oude" clubje is zwanger/ bevallen vandaar dat ik er ook niet zo vaak meer ben. Iedereen komt en gaat......

We gaan er gewoon van uit dat het allemaal goedkomt en dan lees je dat natuurlijk :)

Groetjes Beauty

Terug
Bovenaan