@beauty27

Hoi Lynn,

Wat lief een berichtje voor mij! Je moet je met hele andere dingen bezig houden..... Lekker genieten van je mooie mannen :)

Met mij gaat het prima! Ben erg druk met werk en gelukkig een stuk minder bezig met zwanger worden. Dat is erg fijn moet ik zeggen. Hoop dat het een positief effect heeft ;-)

Donderdag hebben we een afspraak bij de gyn staan heb alleen geen idee wat ik ervan verwacht eigenlijk dus we zullen zien. Zit nu op 3,5 van deze cyclus dus verwacht volgend weekend mijn Nod. Ben benieuwd......

Hoe gaat het met jullie? Zijn ze er al achter wat jij hebt? Lekker genieten zeker met je twins?!

Wow Lynn, gefeliciteerd. Weet nu pas dat je bevallen bent van 2 zoons en heb even in het nov. mamaforum opgezocht wat je gechreven had. Hoe gaat het inmiddels met jullie? Al thuis met zijn allen?

Wat een dubbel wonder he?
Geniet ervan meis, na al die tijd.
Zo fijn dat jij en Daisy na al die tijd zwanger zijn geworden en jij zelfs bevallen.
Wenser

En beauty: ook een goede spirit zo te lezen. Fijn dat je het een beetje los kunt laten. Spannend, volgende week weer naar de gyn.

gr.
Wenser

Hai lieverd,

Wat een positief berichtje, ook al had ik en velen met mij natuurlijk liever iets anders gelezen maar goed.....hoop ook dat het een positief effect heeft en je een positieve test mag hebben en geen duivels!!

Ben ok benieuwd wat de gyn donderdag zal zeggen, ik houd je in de gaten. Laat het maar gewoon op je af komen meid.

Met de twins gaat alles goed!! Gelukkig maar, het is druk maar zò mooi. Gelukkig is mijn man nog 1,5 week thuis en kunnen we dus met z'n 4-ren onze draai vinden, moet he straks toch alleen doen overdag.

Ze weten nog steeds niet wat ik heb. Zit nu aan de antibiotica en de roodheid word wel minder maar de jeuk is niet te harden en zit nu overal, word er helemaal geschift van. Hopelijk krijg ik morgen iets van de dokter (ga weer even langs) Ook blijven mijn voeten/enkels extreem dik en pijnlijk. Kan geen eens sokken aan ofzo....Heb zeer waarschijnlijk iets in het ziekenhuis opgelopen maar geen idee wat.

Ja, ook zo fijn voor Daisy. Maar nu jij nog en een aantal andere 'bekenden' van dit forum. Hoop het zo!!

Succes, hoop gauw positief nieuws te lezen.

@Wenser: dank je wel lieverd. We zijn morgen 'alweer' een weekje thuis en de jongens doen het heel goed, ze worden met de dag sterker en groeien en eten goed.

Het is zeker een wonder. Lees helaas ook ander verdrietig nieuws van sommige meiden van 'onze' mamaclub dus dan besef je je des te meer hoe gelukkig je mag zijn met een gezond kindje, en in ons geval 2 gezonde kindjes!!!

Hoe gaat het met jou? Ook voor jou blijven mijn duimen in de 6de versnelling staan!!

Fijne avond. Liefs en een dikke knuffel Lynn.

Jeetje wat een naar bericht Lynn. Inderdaad, gezondheid is het allerbelangrijkst!

Hey Beauty27!

Weer een spannende dag dus morgen, weer naar de gyn. Ik volg je nog elke dag en hoop zo om snel goed nieuws van jou te lezen!
Van iedereen natuurlijk, maar jij, Wenser en nog wat meiden die al langer bezig zijn, gun ik het net even een beetje meer. :D

Ik kijk morgen weer even hoe het bij de gyn is gegaan!

En Lynn, wat fijn dat het met jullie boys allemaal goed gaat. Nu jijzelf nog! Vervelend dat ze niet precies weten wat het is. Ik hoop voor jou dat je je snel weer goed voelt en je dan echt van je mannetjes kan genieten. Al zal je dat nu waarschijnlijk niet minder doen, hihi!

Liefs Daisy

Hoi meiden,

Net thuis van een nachtje weg voor mijn werk en besef ineens dat het morgen al donderdag is en we naar de gyn gaan! Ik ben er zo niet mee nbezig de laatste tijd en daar ben ik echt blij om. Natuurlijk wil ik/wij het ontzettend graag maar we genieten nu ook weer van de andere dingen, is het ons gegund dan komt het wel.

Vind het lief dat jullie mij zo volgen en hoop natuurlijk dat ik julle snel positief nieuws kan melden!

Lynn wat fijn dat de jongens het zo goed doen maar wel vervelend voor jiu zeg dat je nog steeds zn last hebt en ze niet weten wat het is. Ik hoop dat het snel beter gaat!

Wenser voor jou spannend...wie weet meid!

Daycey ben zo blij om te lezen dat alles goed gaat, lekker genieten meid!

Ik laat jullie morgen wat weten als ik bij de gyn ben geweest.

Groetjes Beauty

Terug
Bovenaan