Hai lieverd,
Wat een positief berichtje, ook al had ik en velen met mij natuurlijk liever iets anders gelezen maar goed.....hoop ook dat het een positief effect heeft en je een positieve test mag hebben en geen duivels!!
Ben ok benieuwd wat de gyn donderdag zal zeggen, ik houd je in de gaten. Laat het maar gewoon op je af komen meid.
Met de twins gaat alles goed!! Gelukkig maar, het is druk maar zò mooi. Gelukkig is mijn man nog 1,5 week thuis en kunnen we dus met z'n 4-ren onze draai vinden, moet he straks toch alleen doen overdag.
Ze weten nog steeds niet wat ik heb. Zit nu aan de antibiotica en de roodheid word wel minder maar de jeuk is niet te harden en zit nu overal, word er helemaal geschift van. Hopelijk krijg ik morgen iets van de dokter (ga weer even langs) Ook blijven mijn voeten/enkels extreem dik en pijnlijk. Kan geen eens sokken aan ofzo....Heb zeer waarschijnlijk iets in het ziekenhuis opgelopen maar geen idee wat.
Ja, ook zo fijn voor Daisy. Maar nu jij nog en een aantal andere 'bekenden' van dit forum. Hoop het zo!!
Succes, hoop gauw positief nieuws te lezen.
@Wenser: dank je wel lieverd. We zijn morgen 'alweer' een weekje thuis en de jongens doen het heel goed, ze worden met de dag sterker en groeien en eten goed.
Het is zeker een wonder. Lees helaas ook ander verdrietig nieuws van sommige meiden van 'onze' mamaclub dus dan besef je je des te meer hoe gelukkig je mag zijn met een gezond kindje, en in ons geval 2 gezonde kindjes!!!
Hoe gaat het met jou? Ook voor jou blijven mijn duimen in de 6de versnelling staan!!
Fijne avond. Liefs en een dikke knuffel Lynn.